Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-22 05h17
Antwoorden: 137 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Net opgestaan dus nu een koffie drinken en wakker worden.
@Tinneke2 de komende dagen wordt wel warmer 26 tot 28 graden maar het mag van mij nu echt wel doorzetten de zomer. Heb er lang genoeg op moeten wachten eerlijk gezegd gewoon weer lekker buiten.
@Josette gaat rap he zo naar het midden van de week. Heb al terug bijna weekend want morgen is de laatste nacht al weer.
Voor nu zeg ik allemaal geniet ervan nog van het mooie weer en een fijne dag verder.
@patrick2 Ben vandaag ook buiten gegaan lekker genoten en vanmorgen voor de drukte al zwerfvuil opgehaald . Twee zakken terug .
Straat is weer netjes . En ben tevreden 😊
We gaan gewoon genieten en van mij mag het nog lang duren 😉.
Nog twee nachtjes en je bent er weer van af . Fijne avond en werk ze .
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Blij te horen dat het beter gaat met je oog , duim voor jou dat het zo blijft verder verbeteren .
wat de warmte betreft weer niet zo leuk voor jou .
Vandaag hoop ik datgene horen krijg dat ze de douche nog deze week gaan repareren pff want heb het echt gehad met hun uitleg .
Gisteren voor de zoveelste keer weer een ongeval gebeurt jeetje wat wordt er hard gereden . Mensen hebben geen geduld meer . Lange files wel 3 uur eer ik thuis geraakt ben .
Fijne dag allen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @BrahimM @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag , na beter gezegd avond.
Net opgestaan en nu een koffie drinken om wakker te worden.
@Josette fijn te horen dat het beter gaat met je oog dus hopelijk zo in de goede richting blijvend met je oog.
Voor de rest weinig te vermelden en dus zeg ik allemaal een fijne avond.
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM .
Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.
De temperatuur gaat weer naar omhoog gaan deze week.
Zo mijn oog is aan het beteren sinds gisteren, hopelijk blijft het zo beter gaan.
Maak er allen een fijne dag van.