annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-23 05h15

Antwoorden: 149 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

Juni.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

149 ANTWOORDEN 149
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedenavond ,

Net thuis 🏠 gekomen . Heb vandaag alles moeten omgooien . Eerst geschenk voor mijn broer en neefje gaan halen  want mijn neef verjaard binnen kort en zit midden in de examen voor de unief (twee airco’s gekocht ). Dan naar de winkel 🏬 eten gaan halen en taarten 🧁 want bezoek bij mijn ouders Verrassing’s feest gehouden . Deze middag nog in de tuin gewerkt van mijn ouders . Wat een geloop ben kapot . Alles opgeruimd 🧹 . Al bij al viel het nog mee . 
Hier geeft het geregend . Niet genoeg dus vlug alle planten water 💦 dorst dat ze hadden . 
@Josette m@ken dat liedje 🎵 ook maar kan voor de moment echt mijn ouders niet in de steek laten , als ze me bellen ga ik altijd direct bij hun . Ze zijn oud en wie weet hoelang ik ze nog kan helpen . Zie ze heel graag met hart en ziel . Had ik hun niet gehad wie weet waar ik dan terecht was gekomen . Hou je goed en verzorg je . 
fijne avond iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Dat klinkt niet erg positief hé ... Heb je airco in huis? Dat kan al veel schelen voor mensen die echt fysiek last ondervinden van de warmte. Iets omslachtiger is regelmatig douchen of een bad met water zo koud dat je het nog net aangenaam vind.

Maar waarschijnlijk trap ik hier een open deur in, ik vermoed dat jij al die dingen al wel kent of geprobeerd hebt ...

Alleszins goede moed gewenst, aan alles komt een einde, zo ook aan deze hittegolf ... 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers Goedemorgen ,

@Josette @patrick2 Vandaag is mijn broertje jarig al gefeliciteerd 🥳 en blij 🙂. Wasdag en wat opruimen 🧹. 
roosjes planten is al vroeg in de morgen gebeurt. 

@Helen1  Fijn dat je het naar je zin hebt met de Shetlander is echt iets voor jou . En leuk dat je dit allemaal kan doen. Hou je goed 😊 

fijne warme Zaterdag en vergeet jullie niet in te smeren en veel te drinken want wordt heet 🥵. De graden gaan springen weer uit de pan.

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🥰

Helen1
Ervaren genezer

@Josette @patrick2 @Tinneke2 @Cdt24801 en allen nieuwkomers en meelezers

Hier is het lekker fris, de geur van het gemaaide gras, de blauwe wolken.... geweldig om te gaan wandelen maar helaas kan dit niet.

Ik neem het dag per dag. De ene is wat moeilijker, de andere is wat beter.

Bij hippotherapie voel ik me de max, met Max, de shetlander💗🦄.

Ik wens jullie allemaal een vrolijke zaterdag toe en hopelijk kunnen jullie genieten van het weer?

Liefs

Helen1

PLUK DE DAG!

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

@patrick2 ik heb ook géén idee of je dan stemmen mag! Dan heb je goed geslapen.

Ik ben meerdere keren op geweest, ja inderdaad nu fijn buiten.

Fijn weekend iedereen allez fijn, voor zover dat kan.

Leden met de meeste pluimen