Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-23 05h15
Antwoorden: 149 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedenavond ,
Net thuis 🏠 gekomen . Heb vandaag alles moeten omgooien . Eerst geschenk voor mijn broer en neefje gaan halen want mijn neef verjaard binnen kort en zit midden in de examen voor de unief (twee airco’s gekocht ). Dan naar de winkel 🏬 eten gaan halen en taarten 🧁 want bezoek bij mijn ouders Verrassing’s feest gehouden . Deze middag nog in de tuin gewerkt van mijn ouders . Wat een geloop ben kapot . Alles opgeruimd 🧹 . Al bij al viel het nog mee .
Hier geeft het geregend . Niet genoeg dus vlug alle planten water 💦 dorst dat ze hadden .
@Josette m@ken dat liedje 🎵 ook maar kan voor de moment echt mijn ouders niet in de steek laten , als ze me bellen ga ik altijd direct bij hun . Ze zijn oud en wie weet hoelang ik ze nog kan helpen . Zie ze heel graag met hart en ziel . Had ik hun niet gehad wie weet waar ik dan terecht was gekomen . Hou je goed en verzorg je .
fijne avond iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dat klinkt niet erg positief hé ... Heb je airco in huis? Dat kan al veel schelen voor mensen die echt fysiek last ondervinden van de warmte. Iets omslachtiger is regelmatig douchen of een bad met water zo koud dat je het nog net aangenaam vind.
Maar waarschijnlijk trap ik hier een open deur in, ik vermoed dat jij al die dingen al wel kent of geprobeerd hebt ...
Alleszins goede moed gewenst, aan alles komt een einde, zo ook aan deze hittegolf ... 😉
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 Vandaag is mijn broertje jarig al gefeliciteerd 🥳 en blij 🙂. Wasdag en wat opruimen 🧹.
roosjes planten is al vroeg in de morgen gebeurt.
@Helen1 Fijn dat je het naar je zin hebt met de Shetlander is echt iets voor jou . En leuk dat je dit allemaal kan doen. Hou je goed 😊
fijne warme Zaterdag en vergeet jullie niet in te smeren en veel te drinken want wordt heet 🥵. De graden gaan springen weer uit de pan.
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🥰
@Josette @patrick2 @Tinneke2 @Cdt24801 en allen nieuwkomers en meelezers
Hier is het lekker fris, de geur van het gemaaide gras, de blauwe wolken.... geweldig om te gaan wandelen maar helaas kan dit niet.
Ik neem het dag per dag. De ene is wat moeilijker, de andere is wat beter.
Bij hippotherapie voel ik me de max, met Max, de shetlander💗🦄.
Ik wens jullie allemaal een vrolijke zaterdag toe en hopelijk kunnen jullie genieten van het weer?
Liefs
Helen1
PLUK DE DAG!
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
@patrick2 ik heb ook géén idee of je dan stemmen mag! Dan heb je goed geslapen.
Ik ben meerdere keren op geweest, ja inderdaad nu fijn buiten.
Fijn weekend iedereen allez fijn, voor zover dat kan.