Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-23 05h15
Antwoorden: 149 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699
@Josette Hier 45 graden in de zon niet te doen ben futloos vandaag nog niets gedaan .
trek mij er zeker op dat hij de laadtijd mogen halen geeft maar doet pijn . Het verdriet blijft toch nog niemand die eens mij gebeld geeft om me te troosten . Vandaag was het mijn broer zijn woef 🐕 zijn verjaardag ook en heb hem een lief berichtje gestuurd. Maar ja word zo vlug vergeten . Gemis blijft .
Ga wat rusten want voel me niet in top vorm .
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Ben al wakker zoals jullie merken maar heb gisteren dan ook niet geslapen. Ben om negen uur naar bed gegaan tot nu dan.
Heb een koffie gepakt en lekker de deur al open kan het iets afkoelen nu in huis het is heerlijk nu op dit moment buiten. Senna zit ook al buiten want die heeft het ook warm , de twee dames trouwens maar er wordt goed verzorgt in deze warmte.
@Josette weet niet of ik kan stemmen wan tik heb geen hier geen stem plicht. Heb ooit de keus gehad of ik wel of niet wilde stemmen en heb toen ooit nee gezegd.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Tinneke2 dat zal blijven duren het zal wel een beetje slijten.
Maar hij heeft wel een hele mooie leeftijd gehaald hé
daar kan jij je ook een beetje aan optrekken.
@Helen1 dat is logisch daarom ben je daar ook.
Sterkte.
@patrick2 Tongenaren mogen op 3 september stemmen over fusie met Borgloon. Zeker doen!
Pffffffffffffffffffffffffff de warmte word alleen maar erger hier.
30° in de schaduw, noorderkant. Dat belooft zondag nog meer.
Nacht🐎 gehad.
Vreselijk.
Alles komt naar boven.
Maar vandaag ga ik er een mooie dag van maken ondanks de buldozer hier die me uitdaagd!
Ik hoop dat jullie kunnen genieten van het weer en prachtige dingen kunnen doen, samen, met vrienden en familie.
PLUK DE DAG!