Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-23 05h15
Antwoorden: 149 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle die binnenkomen en mee lezen ,
Goedemorgen ,
@Josette 😂🤣neen neen ik had heel veel dorst en ook deze nacht . Heb heerlijk 🥰 geslapen . Nu is het nog goed buiten . Lekker windje straks weer puffen .
Vandaag naar de plaatselijke markt en boodschappen doen voor mijn lieve ouders , want voorbereiding voor mijn 👨 verrassing voor zaterdag dan is hij jarig .
Heb heel wat te doen ook nog in de tuin 🪴.
Hoop ook eens een duimpje te nemen in het 🏊♀️ bad van mijn ander zus 👩 als ik mag ??
fijne dag en voor wie van werk komt slaap 😴 ze
@Cdt24801 Dat weerstation werkt wel goed 👍 daar zie je alles op . Top .
@Helen1 terug stappen geteld deze ochtend ,welke plannen zijn er vandaag .❤️🩹.
Doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
@Tinneke2 verzuip je organen niet met teveel water te drinken.
Aan allen hou jullie rustig.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette@Cdt24801 Zou bij ons dit weekend eens goed onweer zijn of regenen ☔️ mag wel eens maar ook niet te lang . Wel iets minder warm 🥵
@patrick2bij u op ‘t werk zal er wel airco zijn minder last van dan . Mijn broer moet in de hitte werken op kerkhof 🪦 niet te doen . Ziet erg af .
voor de rest fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 ik heb wel airco ja maar die staat niet fel hoor enkel als ik op zondag begin dan werkt die niet. Denk dat er een timer inzit dat die enkel in de week aanspringt omdat het weekend niet gewerkt wordt.
Maar ja de temperaturen lopen flink op en het is idd erg warm. Drink maar op tijd en genoeg dat is wel belangrijk.
@Josette komt wel goed en overdag slapen in deze temperaturen is ook wel een kunst. Ik ben nu net wel pas wakker dus ik slaap er goed door blijkbaar had ik niet verwacht.
Voor de rest niks speciaals te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.