Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-23 05h15
Antwoorden: 149 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699
We hadden bezoek vandaag.
Een hele zwerm bijen.
Ik heb de bijenboer opgebeld en is de bijen in de mand komen schudden.
Hopelijk zat de koningin er ook bij, anders
vliegen ze allemaal terug de boom in. Vanavond komt hij terug kijken.
@Josette Jeetje 🫤 wat een zwerm a hopelijk is het opgelost en hebben ze inderdaad de koningin mee normaal gezien zou dat gelukt moeten zijn . Als het met een imker gebeurt is die er verstand van geeft.
blijf daar ferm van weg want ben daar 👉 allergische voor . Brr mag er niet aan denken 🧐 dat zo een zwerm bij bijen 🐝 bij mij zitten . Veel succes 🤞. Duimen maar . @patrick2 zit al heel de dag binnen heb nergens schaduw voor de moment zeer warm 🥵 en beetje hoofdpijn 🤕 van de warmte . Juist even naar de winkel geweest. En al veel liters water 💦 gedronken . Warmte zit binnen .
Fijne avond iedereen . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hopelijk 🤞 lukt het nu geeft hij geen koningin mee zelf misschien lukt het dan dan vliegen ze er allemaal in ?? Versta dat je nu niet buiten komt voor u zeker geen optie .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
De warmte zit ook hier in huis dat ken ik en hebben alles open staan.
Vandaag ben ik gaan shoppen , nieuwe schoenen en nieuwe kleren gekocht dan kan de oude weer de kast uit.