Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-23 05h15
Antwoorden: 149 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699
@Josette Ben naar huis 🏠 gekomen ben zo ziek 🤢 als een hond 🐕 van de warmte . Zal hopelijk 🤞 morgen beter gaan . Hier regent het pijpenstelen . Kruip in mijn bed 🛌 voor heel dag
verder groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Helen1 en alle andere een goedemiddag.
Hier is het inmiddels heel goed aan het regenen enkel onweer nog niet gezien.
Hopelijk blijft dit weer niet en is dat morgen weer gedaan want dit weer is ook niks. Is wel goed voor de plantjes en dergelijke want het was wel droog.
Ondertussen staat het weekend te wachten maar nog één nachtje werken en dan kan ik die binnen laten.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Nu nog 18° buiten, zou hier vandaag lelijk gaan doen
regen, onweders ojeeeeeeeeeeee.
Hoop van niet te erg!
Fijne vrijdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 weer kan inderdaad verschillen van streek van ver hoorden we al gekletter van donder hier gisterenavond begon het al te regenen ☔️ en te onweren bij mijn zus , om 19u en niet een beetje 🤏 en het hield niet op , zat midden in het onweer 🌩️ in mijn wagen 🚐 bijna geen zicht om te rijden toen ik vertrok om 8u45 kleddernat naar mijn wagen gelopen met een topje aan en schort . Meteen afgekoeld jeetje 🙄 wat een weertje . ‘S Morgens om 5 u 30 dan plots stilletjes nog enkele druppels 💧 en klaarde het op .
De zon 🌞 komt er nu even door . Daar gaan mijn plantjes nu wel 😊 goed van groeien .
. het is nog niet gedaan . Want we krijgen nog onweer ⛈️ te verduren.
Dat beloofd voor velen die nu al overstromingen hebben in streken . Dicht bij ons triestig dat ze daar nog niets aan gedaan hebben . @Cdt24801 Hopelijk droogt je motor kleren vlug .
fijne dag en hopelijk komt er ook wat regen ☔️ en afkoeling bij jou @Josette .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Helen1 en alle andere een goedemiddag.
Hier heeft het gisteren lichtjes geregend als ook op het werk dus het is al met al heel goed mee gevallen.
@Cdt24801 das niet heel fraai zo in eens in de regen te zitten. hang alles goed te drogen.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.