annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                     

 

       Juni.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.

Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.

Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.

@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,

alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.

Wel weer de laatste dag van de maand.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 en er is niemand die je even kan komen halen..? Alles wat je voor andere doet en er is er geen ene bij die dit even kan..? Dan moesten ze aan mij zeker niks meer vragen ....... 

Vandaag al weer woensdag dus @Tinneke2 al dag drie gaan snel. Zo gaan we weer stillekes naar het weekend. 

Heb voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  en @patrick2 ,

Klopt, je moet de goede dingen onthouden en de andere snel snel vergeten .. 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  we zullen nog even op het goede weer moeten wachten , maar koud is het niet .

@patrick2  Vandaag gaat mijn wagen 🚐 eindelijk binnen voor reparaties ben eens benieuwd 🤨 er komt geen expert tegenwoordig moet dat niet meer blijkbaar als je de zelfde verzekering hebt ? Maar bon zie wel ???? Als hij maar in orde zal zij. . Zal alles goed controleren deze keer . 
leuk dat je je dochters in de gaten 🕳️ kan houden met camera's 🎥 dan zie je dat er met ze niets kan gebeuren. De nieuws start op je werk is gemaakt dag 2 kan beginnen . Veel plezier en toi toi .
@fregilcy  ik heb vroeger waar ik woonde ook een aquarium gehad met heel veel visjes  🐟 . Nu staan ze bij mijn broer , heb ik er nog geniet van . En een aquarium met wandelende takken. Ook mooi . 🤩 

Voor 17 u  te voet 🦶 van de garage naar huis 🏠 want mij terug brengen gaat helaas niet . Ze hebben te veel werk . Maar valt mee maar 6 km . 
fijne dag 👋 allen . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801  Stefaan, jammer van het weer maar ik denk toch nog beter

dan dat het over de 30° ging.

@fregilcy mooi is dat een aquarium, had ik vroeger ook een, kon

ik uren naar kijken.

@Tinneke2 dat zal nog wel even zo duren hoor. Maar je weet ook dat het zo niet

verder kon hé.

Fijne dinsdag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

@Cdt24801 jammer dat het zo in het water gevallen is maar goed als je je maar geamuseerd hebt uiteindelijk want dat is wel wat telt. Hoewel het weer natuurlijk ook zeker mag meevallen. 

@Josette hier thuis zijn er ook een aquarium met vissen en de andere een hele grote schildpadden bak met 3 schildpadden. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen