annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-24 05h18

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

Juni.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.

Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.

Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.

@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,

alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.

Wel weer de laatste dag van de maand.

Fijne zondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 hebben ons zeker geamuseerd. Eerst naar Schoten geweest naar een Disney winkel. Daar dan nog wat rond gelopen en dan naar Wijnegem gegaan het shopping center. Van daar uit naar Antwerpen centrum met de tram. 

Ook daar weer naar een Disney winkel geweest 🙂 . Maar wel veel Disney beelden erbij gekocht en ook van mijn ventje gekregen moet ik zeggen en ook wat andere kleine Disney dingetjes. Heb niet alles mee genomen ene komen ze dinsdag leveren thuis. 

Voor vandaag niet veel van plan lekker rustig thuis weekend. Morgen weer werken beginnen met de nieuwe uitdaging. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle anderen

goedemorgen

@Josette @het weer was hier zeer onstuimig , wat een weer weeral .

@fregilcy ik weet ook als geen ander wat pijn is neem alle dagen pijnstillers 💊 om het wat draaglijker te maken . Leef met  u mee . 💝Heel veel moed . 
voor de rest @patrick2 je Zal je wel goed geamuseerd hebben . En nieuwe spulletjes voor in je stellage kast gevonden hebben .
fijne Zondag

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Jeetje @fregilcy heel veel goede moed, ik leef ook iedere dag met pijn,

maar zonder pijnstilling wegens allergisch voor bijna alles. Je zal wel al alles hebben

uitgeprobeerd mij helpt het redelijk zodat het leefbaar is de accupunturist. Hou je taai.

Ik heb heel diep geslapen, maar gedroomd amai.

Gisteren een nieuw speeltje gekocht staat bijna naar mijn hand.

Het oudje werd 7 jaar.

Ik wens jullie allen een fijne zondag.

fregilcy
Aspirant genezer

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  @Josette

Hallo hier ben ik dan weer terug,  het is niet dat het niet geweten zijn. 👻  Ik heb gewoon zware

rugproblemen ,         altijd pijn nooit zonder.               kan soms niet zitten ,          staan of liggen,       

dus snachts rondlopen of in de zetel hangen enz            💊Ik gebruik heel zware pijn stilling ,    💉 morfine

preparaten enz.    ik zeg daar niet veel over want niemand kan er iets aan doen.   op mijn 45 hebben de

dokters mij verboden van werken           👨‍⚕️ door  teveel medicijnen die ik nodig had om te functioneren.  

met andere woorden als je mij niet veel hoort ,        even moeilijk,.   😀     en anders geen probleem het is

het leven          elk heeft wat.      en klagen daar heeft niemand iets aan.              dus vooruit met de geit 😁 

als er een geit is tenminste 🐐 ene gevonden ook.       dus mensen ik ben gewoon van heel weinig slaap ,

maar ik heb een heel lieve vrouw❤️ die me helpt in alles en dat heeft  altijd moed . 🐠

Dus aan iedereen een        heel gelukkig  weekend 😀     geniet met volle teugen 🥞🍩🍰

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette  Toch een beetje geslapen 🛌 niet veel . Nú boodschappen doen.

@patrick2 veel plezier in Schoten en dat je je kast weer goed kan bijvullen, maar dat zal wel geen probleem zijn 😉 geniet er maar goed van . 
@fregilcy Als  u iets niet wil vertellen dan moet dat echt niet hoor . Maar we zijn altijd een luisterend oor 👂 

fijne dag gewenst 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen