Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-24 05h18
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.
Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.
Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.
@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,
alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.
Wel weer de laatste dag van de maand.
Fijne zondag.
niet duur , dat gaat ben snel content, 🥞 sneukelen is een hobby 🍬 meer moet ik niet zeggen en
naar het schijnt hebben de vrouwen de schoonste verhalen 🤗
moeilijk kan het niet zijn , hahaha🥞
🍰in elk geval twee lekkere boelekes , wat lekkere frisco's 🍦 en de rest wat opvulling;
en nu gedaan zei mijne baas dus geladen naar huis .
groetjes en een goede nachtrust straks
@Josette @fregilcy @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag.
@Josette hoe was de uitslag ..? En al zo vroeg weer op ? je zal vanzelf wel weer wat beter gaan slapen komt wel goed.
Voor mij de laatste nacht en dan weekend. Zaterdag gaan we weg dus zal korte nachtrust zijn maar bon we gaan eens samen weg.
@fregilcy zo snel zal het nog geen pensioen zijn maar ja de dagen en weken en jaren gaan wel snel voorbij.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 het is wat met dat slecht slapen hé, om 2.30 uur was ik al eens op geweest.
Namiddag op de uitslag van Douglas in Maaseik ziekenhuis.
Nog een fijne donderdag aan iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere,
Goedemiddag ,
@Josette Heb een slechte nacht gehad pff. Maar gaat nu al weer wat beter , heb wat kunnen uitrusten.
@patrick2 binnenkort kan je echt beginnen aftellen naar een nieuwe start .Joepie dat zal voor Julie beiden goed doen .
@fregilcy Verzorg je goed 👍
Een fijne dag verder iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt