Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-25 05h22
Antwoorden: 45 antwoorden
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Nee hoor ,voel me goed , hier is het carnaval en ik ga daar niet naar toe het was veel lawaai.
@patrick2 Ben blij dat je kunnen uitslapen hebt . Ik niet Het is hier ook kermis en met de stralen van de kermis 🎡 want er zijn er twee heel lange deze nacht tot drie uur en heel veel nachtlawaai . Nu al vroeg in de ochtend waren ze al bezig voor de carnaval voorbij aan rijden naar de stoet . . Hou er niet van tussen al die zatte mensen te lopen . En ben er zo wie zo geen fan van .
Fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ja deed eens ff deugt uit te slapen.
Nu hier thuis de deur lekker open want het is een lekker zonnetje hier in Limburg.
Dan bijna op verlof ga van 21 maart tot en met 27 maart naar Disneyland. De hotels zijn in orde ga er in drie slapen die week en ben uitgenodigd op een special event aangezien ik een jaarpas heb. Dus dat ticket ook aangenomen en dat is die vrijdag al direct tot 02 uur in de nacht en het begint om 18 uur.
Heb meerdere events per jaar dit is de eerst Event dit jaar dus ben benieuwd wat het is.
@patrick2 Hier verder gedaan aan de laatste werkjes in mijn tuin en nu gedaan .
leuk dan kan je uitkijken 👀 naar het event . . Je kan de dagen al aftellen .wat zal je weer veel kunnen beleven . En hun je het van harte .
Heb de deur 🚪 nu wel toe gedaan want te veel lawaai ga nu even een dutje doen van een uurtje en dan de deur weer open . Maar ze geeft al heel de dag open gestaan . Alles ook gewassen .
fijne zonnige dag verder
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het is nog vroeg en ben al weer opgestaan net als vorige week dus ik doe weer de vroege.
De collega die ik vorige week vervangen heb heeft iets in de privé sfeer dus ik ga die nog vervangen enkel geen idee hoe lang. Dat kan dus een paar dagen zijn of enkel vandaag of deze week.
We gaan het zien wat het wordt , donderdag allersinds niet dan moet ik naar het ziekenhuis.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.