annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Topic gestart op: 01-03-25 05h22

Antwoorden: 74 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart 2025.

Maart.png

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
0 pluimen
74 ANTWOORDEN 74
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  Euh Stefaan hoe gaat het me je knie?

Er komt mooi weer aan.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  schreef:

@Cdt24801  Euh Stefaan hoe gaat het me je knie?

Er komt mooi weer aan.

Wel, @Josette en @Tinneke2 , die is al veel beter. Ik had vandaag een vergadering in Hasselt en ben zelfs met de moto  gegaan 😁

Voor de rest, weinig tijd om hier vanalles te posten, heb iedere keer al veel leeswerk  😇

De kleinkinderen slorpen veel van mijn "vrije" tijd op 🌞 Maar dat is geen probleem en allemaal graag gedaan 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@patrick2  groot gelijk, pakken wat je krijgen kan,

het kan rap gedaan zijn!

@Tinneke2 geniet ervan van je zonnetje. Ik zal wel duikelen hahahaha.

Geniet er allemaal van, in de vroege morgen doe ik dat dan.

Fijne maandag.

pau1
Gewaardeerd verkenner

Hey iedereen

Ik wens jullie een heerlijke zondag toe! Geniet van het zonnetje en laat de warmte je opladen. Laten we hopen op een mooie, zonnige week die voor ons ligt!

Groetjes

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@pau1  Het zal een zonnige week worden en we gaan er zeker van genieten . Niet normaal voor de tijd van het jaar . Ben tevreden met dit weer . 
Fijne week .Voor jou Hier is het zalig buiten . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen