annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart.

Topic gestart op: 01-03-22 05h42

Antwoorden: 210 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart.

OPGELOST

Maart.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

De lente is in aantocht.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

210 ANTWOORDEN 210
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers 

Goedeavond ,

Ben net thuis gekomen van bij mijn ouders ,heb daar een beetje geholpen en boodschappen gedaan samen met mijn moeke want morgen geven ze sneeuwbuien en vake wou dat ik vandaag de boodschappen deed .Klein ongelukje gehad met de deur van de wagen tegen mijn hoofd gekregen en een dikke bult blauw en en snee ,ferm gebloed echt sterretjes 🎇 gezien .

Nu barstende hoofdpijn gekregen ,is genaaid 4 draadjes dus morgen rustig aan doen .Ongelukjes zijn vlug gebeurd .

fijne avond iedereen groetjes tinneke2/w t je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Pfffffffffffffff weer kappertijd.

Bedankt @Tinneke2 en @patrick2  het lukt wel vlg week terug.

Ja ze krijgen ons wel klein met hun prijzen overal nu al overal 8.31 % duurder op één jaar.

Fijne donderdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ja @Josette als ik nu de korting niet zou krijgen op de banden zou ik bijna € 200 meer betalen op de gewone prijs als daarvoor. Heb onder de auto hiervoor ook al banden laten leggen en dat is nu vier jaar geleden. 

Maar goed morgen gaan ze er onder ben ik weer gesteld 🙂 

Voor de rest vandaag niet veel in gedachten dan rustig aan te houden. Morgen weer vroeg op en zaterdag vroeg op want dan ga ik eindelijk eens weer naar de vrienden in NL. Is al meer dan twee jaar geleden door het gedoe allemaal. 

@Tinneke2 gewoon op tijd die afspraak maken. Als je dan tegengehouden wordt kan je aantonen dat er een afspraak is en is het niet jou fout. Jij kan er niks aan doen dat er een wachttijd is dus zou gewoon boeken en wachten.

Voor de rest zeg ik tegen iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen