Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-22 05h42
Antwoorden: 210 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
De lente is in aantocht.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Vandaag bij mijn moeke ,ga met haar naar een plaatselijke markt ,want ze kan nog niet met de wagen rijden .
Plantjes kopen ,verse groenten 🍆 en en onze lievelingsbeenhouwer die er staat en voor de rest ,😉we zien wel wat we nog nieuws is ?
In de tuin heb ik volop al bezoek van de vogels .Koppel jonge duifjes vertoeven hier al een tijdje ,en meesjes .Het is een gefluit en geflatteerd over en t’weer .Zingen er op los zalig 😍om te horen .
S’morgens licht frisjes maar goed voor een gezonde wandeling ,zodat de spieren van mij niet stram worden .Veel bewegen 😄
fijne gezellige zonnige dag 😽
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 🧚♀️
Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Een fijne donderdag hier beetje poetsen ook op gemakje.
@patrick2 Ge zijt er bijna vanaf en dan volop genieten 😉.de nacht zal vlug voorbij vliegen ✈️. Eens goed slapen 😴 dan . Ik hou het voor bekeken ,wat tv kijken en mijn bed in .
Mijn zusje geeft de chemo goed doorstaan .Nu enkel nog afwachten naar de volgende .
Wat een moed ongelooflijk hoe ze er mee omgaat .
Mijn woef gaat het ook veel beter ,nu nog uitkijken naar mijn pakje 📦 die afkomt van Nederland 🇳🇱 kijk er naar uit .
Ben benieuwd.
fijne werk nacht nog tot morgen .
Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
161 | |
78 | |
69 | |
29 | |
11 |