Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-22 05h42
Antwoorden: 210 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
De lente is in aantocht.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en all the rest een goedemiddag.
@Tinneke2 de lucht ziet raar omdat er sahara zand in zit daarom ook in Spanje alles oranje.
Vandaag weer woensdag de helft van de week en nee nog geen weekend bijna. Moet vrijdag en morgen ook nog werken omdat ik maandag pas begonnen ben.
Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 Heb het net ook gelezen op HLN amai zeg ,het was wel mooi moet ik zeggen ,was even wakker geworden vroeg ,maar vind toch niet gezond ze .
Hoe was het met de opleiding is het meegevallen ?
Nog twee daagjes en je kan dan beginnen aan je weekend zal je zeker deugd doen en zeker de woefkes zullen tevreden zijn 🤗😉.
Vandaag ga ik wat spaghetti eten is heel licht gemaakt zodat het niet ineens te zwaar valt . Krijg al wat smaak en voel me toch al veel beter nu .Ga op tijd slapen .
Ook beste geneesmiddel .want ben nog vlug moe .
veel succes op je werk ,tot morgen eens
Dikke knuffel allen en thanks tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.👋🧸
Ben nog in opleiding dus dat is de hele week.
Dan weekend maar die is erg kort want ik begin zondag terug te werken en kom pas zaterdag ochtend thuis.
De week erachter begint mijn eerste keer verlof van een week heb 8 weken totaal dit jaar. Komt omdat ik bediende geworden ben zoveel verlof amai.
@patrick2 Dat is inderdaad een heel kort weekendje.
Maar je kan dan al bijna aftellen naar je verlof ,de dagen vliegen vooruit hè .
En je doet je job ook graag dat doet er al veel aan .
8 weken is veel en wie weet met je overuren komt er misschien nog wat bij.
fijne avond !
Op naar morgen !
groet je tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
Overuren doe ik niet @Tinneke2
Dat is het voordeel van planner niks overuren maken , heb er wel wat staan maar komt omdat ik op een zaterdag nog ben gaan helpen in Vilvoorde. Maar een planner maakt geen overuren aangezien ik de planning maak voor de ochtend.
De chauffeurs vertrekken dan en dan komt de dag post de rest doen en ook weer plannen natuurlijk. Nu is dit simpel uitgelegd maar planner is meer als simpel hoor 🙂