annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart.

Topic gestart op: 01-03-22 05h42

Antwoorden: 210 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart.

OPGELOST

Maart.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

De lente is in aantocht.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

210 ANTWOORDEN 210
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  hier géén drup gezien!

Ik ben druk geweest ...........................

AnnaSas.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Jawadde @Josette , dat is een mooi stukje kunst wat je daar geproduceerd hebt 😉

Maar belangrijker, hoe is het met Douglas? Alles OK?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Je bent ferm bezig geweest amai. Dat heb je mooi gemaakt ! 

@Tinneke2 

Ja ik doe ook niet veel ik neem gewoon lekker de rust. Daar waar verlof voor bedoeld is , is trouwens ook al van vorig jaar geleden dat ik verlof gehad had dus doet eens deugd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Heb gelijk je moet er van profiteren nu je het kan ,doen zeg ik voor het te laat is . Je hebt het ook verdiend en moet beloond worden . 
🧸🧸

Fijne avond 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Amai zeg je gaat er een gang mee zeg . Ferm schoon ze en prachtige kleuren . Hier gaat er wat uit de lucht vallen . Heel de dag zonnetje 🌞 en nu jeetje 🙄.

Gisteravond belt een vriendin me en we zitten wat te kletsen was ik toch zomer uur niet vergeten . Nooit niet voorgehad 😂🤣,zo zie je maar als je een tijd niet buiten komt en geen tv kijkt . Wat een kieken was ik , mijn zus gierde het uit en lachen 😜dat ze deed .
@patrick2 Amuseer je nog met je woefkes alle grote 😂honden . En chill eens goed heel de week . Zal je deugd doen .🧸

Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen