Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-22 05h42
Antwoorden: 210 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
De lente is in aantocht.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere medelezers en binnenkomers,
Goedemorgen,
Heb een goede nachtrust achter de rug , heel goed geslapen . Ik drink heel veel en zeker warme dranken zoals thee 😉.
Begin stilletjes aan wat meer te eten maar ben er nog niet volledig .
Bedankt voor jullie sympathie ❤️🩹.
Hou me nog altijd heel kalm ,beste geneesmiddel . Nog twee d gen en ben misschien af van de medicatie want ben er behoorlijk mottig van . We zien wel .
Dan bel ik weer naar de dokter en laat een test afleggen . Hopelijk niet meer positief .
fijne werkweek voor wie werken gaat toi toi .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @De het huisarts geeft gebeld en moet al vanavond ben hem gaan is er toch niet gerust in dat ik nog positief ben en wil mij zien .Dus ga ik voor een grondig onderzoek.We zullen zien . Maar het is iets beter maar ben nog zeker niet de oude . ,bedoel dan wel helemaal gezond hè . Hoop dat hij me een power versterking geeft .want werkt op mijn heupen niets doen . 😉werk ze
doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Een fijne nieuwe werkweek vóór velen.
@Tinneke2 heel veel beterschap.
Fijne maandag allemaal.