annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart.

Topic gestart op: 01-03-22 05h42

Antwoorden: 210 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart.

OPGELOST

Maart.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

De lente is in aantocht.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

210 ANTWOORDEN 210
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Idd en normaal ik wel maar nu ga ik wakker blijven. 

Ook plezanter als de partner straks thuis komt en het weekend ook. Maar moet het wel volhouden hé en kan beter vanavond samen vroeger gaan slapen als dat ik morgen weer om 20 uur in bed lig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 klopt even naar buiten een frisse neus halen, bij de bakker

ook lekker vanmiddag! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Ben een croque aan het maken @Josette eens goesting in.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 laat hem smaken!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en allen die binnen komen en die mee komen lezen ,

Goedemorgen,

@Josette Ja vind heel erg ,maar heb weer wat bijgeleerd ,vond wel raar dat ze me zo iets aansmeerde w nr had duidelijk gezegd dat ik ene wilde met een goede batterij 🔋. Maar kijk @patrick2 geeft het duidelijk uitgelegd .😉.En de 💶 groeien niet op mijn rug . Al doende leer je er uit . 😕
@patrick2 Voor jou begint het weekend wordt schitterend weer .Goed voor alle tuinfanaten voor klusjes te doen .

Vandaag een test afgelegd en morgen terug want in huize mijn ouders gisteren waren ze +positief .. tot nu toe ben ik negatief. Dus 7 dagen niet bij hun gaan . En ze weten niet van waar of hoe ze het hebben gekregen ?? 

Voor de rest allen een fijne zonnige dag hou jullie goed 👍 .

Ga bloemetjes planten 🪴.Doei 

Groet jullie tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen