annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand maart.

Topic gestart op: 01-03-22 05h42

Antwoorden: 210 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand maart.

OPGELOST

Maart.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

De lente is in aantocht.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

210 ANTWOORDEN 210
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Cdt24801 Leuk dat je genoten hebt van je etentje .heb gisteren ook weinig of niets gedaan . Moet af en toe kunnen .

zonnetje is er dan toch nog doorgekomen .Vanmorgen zag het er maar donker of het ging regenen echt koud was het .Brr fijne verdere Zondag zit nog even te genieten van de bloemetjes in de tuin elke dag zie ik er open bloeien .

groetjes tinneke2/wat je in je  draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Het was een heel fijne begeleiding vandaag. Wel wat warm gehad ... Vertrokken heel vroeg in de ochtend, goed ingepakt, het was 3 graden. Deze namiddag was het kwik echter heel hard gestegen. Heel fijn en leuk maar de keerzijde is: zweten gelijk een varken in dat winterpak ...

Tja, op de moto hebt ge onderweg geen kleerkast mee hé.

Maar niet geklaagd, dat nemen we er graag bij. 😁

Op naar morgen, de volgende begeleiding. Iets minder vroeg  en de ritten zullen ook iets sneller gaan: we begeleiden morgen moto's, dus voor een keer geen fietsers, en dit in het kader van de "dagen veilig motorrijden".

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Deze morgen was het inderdaad nog frisjes ,en dan de warmte jeetje 😰, maar voornaamste is dat je het leuk hebt gehad .

Moet echt plezant zijn en morgen zeker samen op de motto met al die motard ‘s dat zal een geluid van je Welste  worden wauw de knalpotten elk zijn geluid als ze volle gas geven ,keitoffe en dat zouden echt  prachtige foto kunnen zijn .Zo allemaal achter elkaar of in groep .prachtig initiatief ook vind ik .

Veilig rijden met de motto echt knap 🤩 

Wens je een hele aangename leuke dag voor morgen en niet te veel zweten 🥵 maar al je het maar leuk is vergeet je dat gauw .toi toi 

hele fijne hartelijke Groeten tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ik zie je al zitten. Hahahahaha.

Beter te warm als stijf bevroren.

Morgen minder warm, voor mij al te warm buiten in de zon.

Knap van je, succes voor morgen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @NelsonM en alle andere medelezers en binnenkomers 

Goedemorgen ,

Jeetje wat een geluk had ik gisteren dat ik buiten even stond zag ik de pakjes ? dienst DPD stoppen en de straat oversteken . Heb ik de man aangesproken had eerst niets bij . Na verder onderzoek ?.Had hij mijn pakje op het verkeerde straatrumoer gezet jeetje toch . Is het vlug gaan halen stond nog aan de deur ,wat een ?. 
Want mijn vriendin vroeg naar mijn verrassing?

En zie hier wat ik heb gekregen prachtig toch ??

0A978EB2-1C18-4BFE-AB8C-3130D2C64BD1.jpeg

 Het vitrine kastje in brocante ☺️ Een droom 💭
en zonder brokken toegekomen .Nog paar warme sokken en warme trui bij gekregen .

Bij deze wens ik jullie een fijne zonnige dag 👋 doei lieve mensen 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🤩🌞

Leden met de meeste pluimen