Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-22 06h01
Antwoorden: 192 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen,
middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047
Hey Iedereen ...
Gisteren een begeleiding gedaan met wielertoeristen, was prachtig weer en alles is heel vlot verlopen.
In tegenstelling tot u, @patrick2 , zal ik niet snel achterop een moto kruipen. Ik heb veel te graag de touwtjes zelf in handen. Ik rij nu toch al meer dan 40 jaar moto en heb denk ik twee keer bij iemand achterop gezeten, en dat was dan nog met mijn eigen moto ...
Met een auto heb ik dat "probleem" niet, raar hé 😈
Chapeau wat je allemaal doet dat mag nog wel eens gezegd worden.
Maar helaas heb ik geen motor rijbewijs in tegenstelling tot jou hé Stefaan. Maar moest je eens een tochtje gaan doen en je zou het vragen dan zeg ik al vast geen nee 🙂
Aan u ook nog een prettige dag gewenst, hopelijk is er een pateeke bij de koffie
@Anonymous
Nee ben net wakker net uit bed. Ik werk de nachten en begin op zondag nacht en werk als planner , transport planner.
Nu is het ook een beetje te snappen waarom ik aan de koffie zit pas en ook net pas wakker ben en dat het al mijn tweede werk dag is.