annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-22 06h01

Antwoorden: 192 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, 

middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

192 ANTWOORDEN 192
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @MustafaY @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Beetje laat geworden gisteren want zijn tot het einde gebleven maar het was leuk en gezellig en daar doen we het voor. 

Deze nacht kan ik weer gaan werken dus nu een koffie en dan straks nog een paar uurtjes slapen , het weekend is dan echt weer voorbij.

Voor nu wens ik iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@adizal 

Jou geplaatste post is verwijderd. 

Het is namelijk niet bedoeling dat je hier reclame gaat maken over jezelf en daarbij dan ook nog eens je persoonlijk email adres neer zet. 

Hier is het de bedoeling dat het echt wel over een babbel gaat , geen eigen reclame ,of een stukje over Orange. 

Er zijn andere kanalen die je kan gebruiken om reclame te maken voor jezelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @Gregory en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette 😂😂😂Ga er wel een paar weg doen , die met zeer hoge hakken 👠 doe ik toch niet meer aan , maar wel voor een goed doel 🥅. Kan er al iemand een plezier mee doen .

 

Gisteren bezoek onverwachts gekregen een heel blij weerziens , wat was dat zo lang geleden . 
Kreeg ook een telefoontje om geen twee hondjes adopteren ze wilde dat ze samen bleven , addertje onder gras , ze vroeg er veel euro ‘s voor . Reden wilde ze niet vermelden . 
Vind dat ik het tegenover mijn woefke 🐕  toch niet kon maken . 
Zou denk 🤔 ik niet gewoon worden met nieuwe woefkes en waren ook al 6 jaar .

Vannacht geeft mijne woef 🐕 mij goed wakker gehouden maar heb voor de lieverd alles wel over gezien zijn leeftijd kan je er niet boos 😠 op worden . Het is zo een schat als hij je aan kijkt . 

Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. Terwijl ik dit lees ben ik niet thuis maar dagje weg ( Efteling) toch handig een abonnement🤗. Het zonnetje is er volop aanwezig en is redelijk druk. 

@Josette die oude rommel van schoenen gaan zeker de bak in weg er mee.

Voor de rest wens in iedereen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Heerlijk het zonnetje en inderdaad een abonnement is wel handig en als je er niet ver van woont ook . Amuseer je , chillen 😎 zou ik zeggen .

Vavdaag eerst mijn boven gepoetst en dan ben ik nog plantjes gaan kopen ,. En op bezoek geweest bij mij. Naamgenoot , lekker gegeten en koffietje met lekkere pralines.

Daarna thuis nog planten 🪴 geplant in mijn tuin . Living gepoetst. Dat ik nu juist zit . Even mailtjes beantwoorden . En nu volgend bezoek komt strakjes nog . 
we gaan een glaasje drinken op een terrasje 

Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen