Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-23 05h38
Antwoorden: 241 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/144665
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Alweer de laatste dag van de maand.
Hier word het een hete dag vandaag.
Snel naar de winkel dadelijk want
alles is opgeraakt.
@Tinneke2 en heb je de granny square opspanner gevonden?
Fijne woensdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemiddag
kom net van de kapper 💇♀️ en mijn boodschappen gedaan . Het is frisjes vandaag . Ondanks het zonnetje.
Straks naar wolwinkel achter een blokspanner voor mijn squarepants op te spannen en dan bij de naaister mijn rokken ophalen en nog wat gerief brengen .
vanavond barbecueën bij mijn zusje en genieten van een wijntje 🍷. Echt genieten ☺️
voor de rest moet ik nu eens alleen mijn voeten 🦶 onder tafel schuiven heerlijk . @patrick2 Heb dus ook plannen🤩😎. Wordt dus laat ⏰ met mijn gezelschap.
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Net wakker dus nu een koffie en wakker worden. Heb weer eens goed uitgeslapen.
@Josette ik ga zeker genieten daar mag je zeker van zijn.
@Tinneke2 je moet ook af en toe wat inplannen anders is er ook niet al te veel aan hé. Maar zoals vandaag en morgen en overmorgen doe ik echt niks. En volgende week zijn er ook van die dagen hoor.
Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.