Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-22 06h01
Antwoorden: 192 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen,
middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen iedereen,
we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047
@patrick2 @MustafaY @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
Ben net terug van de markt en nu genieten van de zon 🌞 dat ik een kleurtje krijg , want zie maar wit .
@Anonymous @Heel lang geleden dat ik nog eens op een motor 🏍 gezeten heb achteraan is echt genieten ☺️. Misschien binnenkort met mijn schoonbroer als hij minder druk geeft.
@patrick2 Op naar de tweede dag zal weer voorbeeld j vliegen , de dagen zijn zo vlug voorbij tegenwoordig jeetje .
Voor al de andere een hele fijne dag en voor wie uit de zon wil blijven geniet van je dagje 😍🤩.
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Als je de kans hebt, zeker doen 👍
@Anonymous Heb het eens gevraagd met zijn verlof gaan we eens een rit maken , en direct eens een heel eind rijden ?een dagje genieten ☺️. Kijk er al naar uit . Samen op de motor even goed kicken 😎 .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Anonymous @Josette @Tinneke2 @MustafaY @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette gelukkig zit ik nooit echt in de zon want ik verbrand en het is idd niet goed zo lang in de zon. Maar de temperaturen zijn me wel aangenaam daar is het mij om te doen 🙂
@Tinneke2 het is dinsdag dus ja al twee dagen weer voorbij gegaan. Op deze manier is het snel terug weekend.
Voor de rest weinig te vermelden dus wens ik iedereen nog een fijne dag verder.