annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-22 06h01

Antwoorden: 192 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, 

middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

192 ANTWOORDEN 192
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Hoop van niet dat het gaat regenen , want ging juist buiten nog een likje verf aan brengen aan mijn prieel hier en daar wat reparaties en verder Dolemiet  leggen .pff .

Morgen wassen veel doet de machine natuurlijk 🤪maar ook wat hand was . 
zou graag buiten laten drogen dus geen regen ️ liefst . 
Stop ermee voor vandaag genoeg geweest . Nu goed filmpje kijken 👀 en dan nog babbeltje met vriendin dus word laat .

fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🧸

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Vandaag was een mooie dag heb lekker de deur open gehad en wat buiten gezeten met de dames. 

Morgen hoop ik ook op mooi weer en geen regen dan kunnen we eens de stad in en misschien een terrasje doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Mijne woef 🐕 geeft ook buiten aan de deur gezeten ,genoten van zonnetje . 
Geen slecht idee zou ook eens een terrasje moeten doen in plaats van altijd te werken , als goed weer is ga ik dat ook eens doen heb niet ver te lopen 🚶 eigenlijk . Moet meer gaan genieten ☺️. 
Goed 👍 idee 💡.

fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

IK loop hier de deur uit @Tinneke2 en binnen de 5 minuten sta ik op de markt op een terras , er is keus. Makkelijk als je ene te veel gedronken hebt ben je rapper thuis 🤣

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 😂🤣😂hier steek ik straat over of twee straten verder en ook genoeg keus .maar hier krijg je te voet al een boete Zenne ,dus liever niet . 
😂🤣

Maar een goed pintje 🍺 kan er ook wel in en geen gewoontjes een netje met pit hè . 
Je leeft maar één keer niet waar ! 
we moeten genieten 😉.🤣🤣

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen