annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-22 06h01

Antwoorden: 192 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, 

middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

192 ANTWOORDEN 192
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @MustafaY en alle andere een goedemiddag. 

Net opgestaan en nu leer aan de koffie. Heb net de deur geopend maar het is goed warm buiten.....Geen zon maar dat is geen probleem. 

Vandaag dinsdag dus voor mij is het bijna weekend aangezien ik donderdag thuis ben. 

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allemaal een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Hier was het vandaag volle bak 🌞, puffen en bakken heb buiten wel een en ander gedaan maar uiteindelijk ben ik binnen gekomen was niet uit te houden . 

In de wagen was het ook warm 🥵 zelfs met de airco. Voetjes verzorgd van mijn ouders kunnen er ook weer tegenaan.

Nu eindelijk wat koeler aan worden alle ramen open . 

Nog een werknacht te gaan en en dan heb je weer een fijn weekend tegemoet en hopelijk met goed weer .

fijne nacht , groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Hier gisteren een goede bui regen gevallen.

Maak er een fijn dagje van. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY  en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen,

Vroeg op gestaan om de maansverduistering te zien maar kon ze amper zien door te veel bewolking wel mooie beelden van verschillende kleuren wolken toch heel blij dat ik iets gezien heb . 

@Josette Sorry ga eens deftig reageren op @adizal wat een praat verkoopt hij allemaal . Daar wordt ik woedend van . 
@patrick2 Niet te warm 🥵 hopelijk straks en kun je wat bijslapen.

alle andere fijne dag.

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

adizal
Leidende verkenner

Tinneke2
Je moet zo vurig niet zijn, voor niks nodig wanneer je resultaten bekijkt van uw babbelhoekje, je moet ook eens leren waarheden onder de ogen te kijken en proberen volk te lokken naar het babbelhoekje want nu is het net een trio of een kwartetje dat altijd maar iets probeert te vinden om neer te schrijven om het babbelhoekje wat in beweging te houden.
Ik heb een topic aangereikt over een onderwerp dat zeker aanslaat omdat vele mensen zich in die situatie bevinden en moeilijk aan de juiste informatie geraken. Maar men ketst dat af omdat het reclame maken zou zijn voor mezelf wat helemaal niets met reclame te maken heeft. Ik bied gratis een dienst aan voor mensen die Tribe en ook het babbelhoekje bezoeken.
Het is leerzaam, want mensen in dezelfde situatie kunnen daar iets aan opsteken.
En het is correcte en een deskundige uitleg met verwijzing naar de wetgeving terzake.
Maar zoals ik al zei men vind het reclame alhoewel ik daar vrijwillig en zonder enig winstoogmerk mijn vrije tijd wil insteken.
Maar ja, ik hou het dan maar waar ik al 15 jaar advies geef en 148327 vragen heb behandeld, waarvan er 23.788 werden aangekaart bij de vrederechter en met succes.
Dus u kent nu de ware toedracht, ik maak geen reclame ik doe aan gratis dienstverlening en wil mensen de gelegenheid geven daarover te babbelen en hun ervaring te laten kennen.
Veel succes met uw babbelhoekje. 
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen