annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-22 06h01

Antwoorden: 192 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, 

middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

192 ANTWOORDEN 192
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Met het goede weer komt iedereen buiten , ook de fietsers en wandelaars …dat is met zo’n evenement soms wat te veel 🫣

Een goed verfrissend douche zal dan wel deugd gedaan hebben niet zoals ik in de vijver gevallen 😂.

fijne avond en goede welverdiende nachtrust 🛌 

Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers 

Goedeavond , 

@Josette Wat is dat allemaal jeetje 🙄 van @adizal

Vandaag was het bloed🩸 heet voor de woef wat had hij het warm 🥵 en de hond van mijn broer sprong in de vijver en duwde mij mee erin . Zag er schoon uit . Mijn va en moe hoorde een plons 💦 en zagen wat er gebeurd was . Ze stonden te lachen 😹. . Mijn broer geeft er mij dan uiteindelijk uit geholpen . Zelfs vissen sprongen uit mijn kleren . Zag er schoon uit . Vol algen 😂😂😂. Mijn zus woont niet ver en is andere kleren komen brengen want zo kon ik niet naar huis 🏠. Natuurlijk had ze er ook de lol 😂 in . We hebben veel plezier 🤣 gehad . Dat is voornaamste. 
Lekkere barbecue 🍖en nu weet heel straat het en de familie.

Was zeker afgekoeld .

Nog altijd heel warm binnen wel koel . Ramen straks open want s’nacht koelt goed af .

@patrick2 Blij dat je het reuze leuk gehad hebt Ja zo’n weekend vliegt voorbij .

@Cdt24801 Alles ook goed verlopen, en was het niet te warm 🥵 op de motor 🏍. Want met met de helm 🪖 zweet ge nogal en zo een pak . 

voor de rest fijne avond en hopelijk niet al te zweterig vannacht .

En kunnen jullie allen goed slapen 😴 of puffen 😮💨.pff

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Hier word goed aan schoenenhandel gedaan.

Ik geef de mijne altijd weg verslijt geen schoenen.

Heb er echt ook niet veel meer, vroeger bij ieder paar een handtas

niet normaal.

@Cdt24801 goed weer voor je allez af en toe te heet denk ik.

Hou het veilig. Wij zijn er niet dit jaar.

Fijne zondag.

adizal
Leidende verkenner

Tja ik zit nu eenmaal verkeerd in elkaar, ik wist namelijk niet dat het aanbieden van gratis informatie aangenomen en bestempeld werd zoals reclame maken voor jezelf.

Ik denk dat praten over huurproblemen niks te maken heeft met reclame maken voor mijzelf want ik verdien daar geen bal aan.

Vind het zeer raar, omdat hier op tribe niks anders gedaan word dan reclame maken dan voor Orange

want het gaat toch allemaal over informatie verstrekken over de diensten van Orange

Maar ja meningen zijn verdeeld.

Dus ik zou je graag serieus willen nemen, maar dat zou een belediging voor je intelligentie zijn.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@adizal  pardon je antwoord onder mijn naam en voel me aangesproken.

Hier horen géén berichten thuis over Orange of andere dingen

als je het hoofdbericht goed had gelezen.

Bij deze gelieve je grieven ergens anders te gaan spuwen, dank je wel.

Fijne avond. 

Leden met de meeste pluimen