annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-22 06h01

Antwoorden: 192 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, 

middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

192 ANTWOORDEN 192
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @BrahimM en de rest ook natuurlijk een goedemorgen. 

@Josette ze hebben een geweldige dag gehad en de kleine heeft ook nog een kleinigheidje gehad van mij en zij natuurlijk ook. Volgende keer gaan we dat weer doen dan gaan we nog eens. 

Ik heb ook nog een iets gekocht een nieuwe puzzel van de Efteling dus als deze Starks af is kan ik verder met de nieuwe. 

Fijne dat @Cdt24801 het goed gemaakt heeft @Josette 😉

Nu een koffie drinken en ff wakker worden en straks nog eens wat slapen want deze nacht is terug werken. Volgende week is het terug een verlengd weekend dan zijn we de maandag erop vrij wegens feestdag. 

Voor nu iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

 

@patrick2 Wauwe zo lief van u . Ze zullen tevreden geweest zijn maar wat wil je met een lieve buur als jou .

Dan kan je weer naar de volgende puzzel als hij af is . Je wist een echte puzzelaar . En nog leuk om te doen . 

zo een verlengde weekend is vlug voorbij, heb hier vogeltjes gespot in de tuin van mijn moeke en heel hard geregend . Pijpenstelen .  En nog niet gedaan komt nog een goede vlaag af . Dat beloofd .

Je kan al uitkijken naar volgend weekend de werkweek zal vliegen .

Nog fijne dag verder .

tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

5DBFA1FB-34E9-4515-9F20-6D5C50533441.jpeg

75162539-9295-445B-8A78-A568C1AFB8AC.jpeg

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

De komende twee weken nog opleiding geven van het geen wat ik doe. We hebben een nieuwe planner erbij in de nacht dus zijn nu met drie en dan kan ik ook met verlof gaan. 

Over een twee tal weken zal ik ook nog verder opleiding gaan volgen van de andere planning dan kan ik die ook doen. Op die manier gaan we elkaar kunnen opvangen voor verlof of andere uitval. 

Nu de komende maand is het nog werken dan in juli twee weken verlof en dan twee weken werken en dan erna weer twee weken verlof. 

Daar kijk ik wel naar uit eerlijk gezegd eens wat rust want waar ik vroeger verlof niet nodig had wordt het nu wel belangrijk als je zo wat ouder wordt en om even wat op te laden. En het werk wordt natuurlijk ook meer en dat werkt er ook aan mee om toch verlof te nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Nog veel in het vooruitzicht , als je wat ouder wordt verlang je natuurlijk om je even te ontspannen . Denk 🤔 soms ook oei word ik echt zo oud , pff soms voel ik het niet en zoals nu met mijn rug wel . Dan zeggen ze je bent geen 20 meer hè 😮💨 . 😂🤣 . Vergeet dat af en toe . 
Toch veel werk wat je moet doen en meer opleiding . 
Je doet het graag en dat is het voornaamste . Slimme kerel met de dag en je blijft bij leren . Top .

Fijne avond nog en werk ze 😉

Groetjes tinneke/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM  en alle binnenkomers en medelezers,

 Goedemorgen,

Ben wel al eens benieuwd hoe het zou zijn met @Cdt24801 nu toch al drie dagen volle bak aan zijn vrijwilligers werk bezig voor het goede doel . Zullen zware momenten zijn voor hem . Vind echt super 👍 Hopelijk niet al te veel moeilijk momenten erbij op zijn parcours? Dat alles mag goed verlopen zijn .

Voor alle andere  een fijne dag 👋 .

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

Leden met de meeste pluimen