annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-22 06h01

Antwoorden: 192 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

Mei.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, 

middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen,

we gaan verder in deze babbelhoek tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/124491#M16047

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

192 ANTWOORDEN 192
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dat is al een flinke boterham werk dat je achter de rug hebt . Nog niets uitgespookt ik . 
Mag ook wel eens hè . 
Nu kan je verder puzzelen 😉

fijne dag nog 

tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

De puzzel is voor straks eerst zitten en wat rusten nu heb de nacht ook al gewerkt 🙂 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM  en alle binnenkomers en medelezers,

 Goedemorgen,

@Josette Nee hoor dat was niet gespeeld de oude man had echt hulp nodig heb het echt gezien met eigen ogen 👀 platte band hij kon niet meer verder . Heb ondertussen een telefoontje gekregen van zijn garage . Alles ook aan hem uitgelegd en hij gaat zelfs zijn familie inlichten over zijn toestand en de wagen staat in de garage . Mag al niet meer mee rijden . Had terug een platte band 🛞 

Hij geeft mij zelfs bedankt 🙏 voor mijn goede hulp verlening.

Er was niets gespeeld hoor echt een sukkelaar . En verwarde mens .Gaat nu veel hulp krijgen .

Het is maar veel wind hier pff af en toe komt de zon gluren 🫣😀
Gisteren is bij ons voor de zoveelste keer een brommer aangereden is hier een race ,ben even buiten gegaan , een auto had op hem gereden . Jeetje 😰 Hij had ernstige kwetsuren. 
mijn overbuur en ik zagen gekookte rijst liggen en een ekster dood 💀 liggen naast de rijst nu beginnen ze al eten te leggen in gras . Vanmorgen hoorde ik de jonge ekstertjes schreeuwen 😱 hebben honger want kunnen nog niet vliegen . Heb natuurlijk het opgelost  laat de beestjes niet in de steek . Ze zijn komen kijken 👀 en gaan het in orde brengen. Want vanmorgen lag er nog een volwassen dood . 😢

waarschijnlijk gif in . Mensen verwittigd ook voor hun honden niet van eten op gras te eten . 🤬 waar zijn ze mee bezig .

Maakt me zo kwaad 😡 

groet tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @BrahimM @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Vandaag de laatste dan is het heel lang weekend 🙂 en volgend weekend ook weer want dan is de maandag een feestdag 🙂 

@Josette komt goed als ze klaar is krijg je een foto te zien maar gaat ff duren is 1000 stukjes 🙂 

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allemaal een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Vandaag niets gedaan gerust want helse pijn 😣. Vannacht weer geen oog dicht gedaan . Pff .tof dat je aan je puzzel kan verder werken ben ook zeer benieuwd . Zal de foto dan ook wel zien zoals iedereen 😊.

De pijnstillers zijn geen oplossing., en ook niet gezond ! Dus uitstellen is ook geen optie meer . Afspraak gemaakt maar lang wachten voor ik mag gaan . Mijn huisarts gaat eens bellen , ondertussen kan ik wel al onder de MRI gaan om te zien nog eens hoe het gevorderd is . Weet ik toch al iets . Maar ook nog even wachten heb geduld . Dus veel rusten en nietsen . 

Veel plezier met puzzelen…

Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen