annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-23 05h38

Antwoorden: 241 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

OPGELOST

                               

                              Mei.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we weer verder. 

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/144665

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

241 ANTWOORDEN 241
Josette
Wijze
Wijze

Hmmmmmmmmmmm @Tinneke2  neen, nog in pyjama.

Maar van 13 mei is er géén druppel regen meer gevallen hoor!

En de vlg 14 dagen ook niets te zien.

@patrick2 veel plezier in je vakantie.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Net aan de koffie ️ hem eens uitgeslapen , want had een woelige nacht .

@Josette Gaat precies al wat beter met jou duim voor jou .

@patrick2 verder  fijne verlofdagen wat je plannen ook mogen zijn . 
@Helen1 zo zie je maar dat je toch even buiten de muren van het ziekenhuis 🏥 eens mocht . Ook al was het kort bezoek heb je even kunnen genieten 😉 en al wie je dierbaar zijn kunnen zien ,zoals je hond en je ouders …

Nog twee d gen en dan is de maand mei alweer voorbij met veel regen ️ en toch zonneschijn 🌞.

Geniet allen van je Maandag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Dat gaat goed komen en ga zien wat ik ga doen. 

Straks sowieso de stad in want we gaan een lunch doen vandaag in de stad. En vrijdag ga ik weg met de buuf voor een hapje en een drankje in de stad want ze moet maar een halve dag werken. Om half vier is de kleine pas gedaan op school en die haar man is pas na 17 uur thuis. 

Dus vandaag en vrijdag is al wat gepland de rest zie ik wel heb geen haast. Heb toch al wel sinds de zaterdag uitgeslapen dat is al eens iets. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Allee je hebt al wat gepland , dat komt dan in orde 🙂. Neem ook eens tijd voor jezelf hè . En relax ook een beetje . Weet dat je dat met plezier doet en je verdiend dat . En je doet dat graag en met hart 💖 en ziel . Fijne dag verder . 
doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

GOEDE MORNING EARLY BIRDS @Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 @Josette @bigMODDER @Frauke83en alle medelezers en nieuwkomers

Uitslapen kan ik nooit maar tijd voor de lounge maken nu is ideaal. 

Hopelijk heeft iedereen goed geslapen? Een fijne dag gisteren gehad?

Behalve nog even kort naar huis mogen gaan voor een kort bezoek, heb ik 1 van de 4 bussen dikkr pech gehad. 3 bussen zijn niet komen opdagen en er is er maar 1 per uur dus ik was laat terug.

Ik wens jullie een zeer fijne feestdag toe en doe het maar lekker rustig aan. Maak er een fijne dag van!

Veel groetjes

Helen1

Screenshot_20230529_055500_Google.jpg

Leden met de meeste pluimen