Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-22 02h57
Antwoorden: 121 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder
met babbelen, tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982
@patrick2 Het is een schat 🥰 van een boef zeg maar heb er vandaag een hele grote wandeling meegemaakt en blij 😀 dat ze was . Zit ook heel graag buiten regen of geen regen ☔️ dat maakt haar niet uit . Ondertussen al heel w t gegroeid . Luisterde heel goed 👍. Binnenkort ga ik er mee naar de dierenarts samen met mijn broer hij moet van mij . Want mag niet aan zijn buik komen dus vind ik dat hij moet gaan en liefst zo rap mogelijk en anders maak ik zelf een afspraak.
Want maak me toch wat ongerust . Eet wel goed maar liever toch eens na kijken .
We zullen het wel horen 👂 hè hoe het met @Josette is En met Douglas hoop ook snel eens iets te horen van haar .
Nog een fijne nacht tegemoet straks ga ik mijn bed 🛌 in want was een gezonde bewogen dag 👋
Groetjes iedereen en morgen gezond weer op en voor de zieken nog veel beterschap ❤️🩹.tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt ☘️
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Koffie ☕️ al gedronken en ontbijtje gemaakt met vers fruit 🍌 en yoghurt en gebakken broodjes uit de oven . Kan weer tegen een stootje.
De zon 🌞 is er al vroeg bij deze morgen . Zwerfvuil al in de straat opgeraapt en het was weer de moeite . Straks nog verder gaan met de bolderkar want te zwaar voor te dragen .
Voor de rest nog enkele kleine klusjes ten huize en dan zit de dag weder op .
Wens allen een fijne dag doei
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hallo iedereen, fijne maand november 😁
We kunnen al aftellen naar Kerstmis!!