annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-22 02h57

Antwoorden: 121 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

 

 

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder

met babbelen, tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

121 ANTWOORDEN 121
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Floor1    en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Ben al vroeg op gestaan , even buiten gaan wandelen wat een weertje veel wind 💨 en stil langs de weg . Deed eens deugd , om even uit te waaien . Vers brood 🥖 gehaald en wat kan dat toch zo goed ruiken 👃.

Straks zoals elke zondag naar mijn ouders eens een lekkere maaltijd voorzien . En daarna koffie ️ met taart 🍰
En wandelen met Noa de grote woef 🐕. Doet ze zo graag .

@Floor1 Eerst nog Sinterklaas en en pas kerstmis hè . Jammer dat er in de winkels al zoveel gerief ligt voor de kerstbomen 🎄. De kinderen 👦 zeker de hele kleine kennen het verschil niet meer . Hoorde een kindje 👶 zeggen : mama komt de Sint niet meer ??? 
Toch erg dat een mama zo iets dan moet uitleggen …. 

Voor velen onder jullie is het weekend bijna voorbij wat vliegt de tijd…

Voor allen een fijne zondag en geniet 😉.

A1DCAD43-7F18-4254-8F1F-6554A6A3D7C2.jpeg

 Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Dat sinterklaas vieren wordt toch minder met de jaren hoor. Ze mogen al geen pieten meer uit laten komen wegens 'zwart' en dat zou racisme zijn. Tegenwoordig al die dingen waardoor dat soort feesten verminderen maar ja de mensen maken het zelf te doen. 

Kinderen zijn zich niet bewust van dat soort dingen en voor hun is dat normaal maar ja zoals ik al zei de mensen van tegenwoordig moet je mee uitkijken wat je zegt. En door die personen zijn dat soort feesten 'verziekt' . We zouden in een samenleving moeten zitten waar alles kan en zeker anno 2022 maar jammer genoeg kan dat niet. Of je nu blank of gekleurd bent man , vrouw of wat dan ook het moet gewoon kunnen maar ja toch blijkbaar niet. 

En heb het ook niet persoonlijk op die mensen die het zeggen iedereen zijn mening. Enkel is het dan jammer dat het zo loopt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ik weet het Patje het is inderdaad jammer ,we leven in een omgekeerde wereld 🌍. Niemand kan nog iets verdragen van elkaar en je moet op je tellen passen wat je zegt . Pff 

Ik woon tussen verschillende allochtonen en mij maakt het niet uit dat ze hier wonen praat met iedereen . 
verdraagzaamheid is hier 👈 soms moeilijk 😥 en dat maakt me soms zo triestig maar ik kan de wereld 🌍 niet veranderen wel mijn steentje bijdragen . 
De meningen zijn hier ook verdeeld maar trek mij daar niets van aan laat ze zeggen. 
Als ik er mij er maar goed bij voel . 
Niet iedereen is perfect we  leven nu in een onverdeelde wereld en dat zal niet meer veranderen . Hoe triestig het ook klinkt .😢

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Heb weinig te vermelden enkel dat ik net wakker ben en mijn koffie ga drinken en ff ga wakker worden. 

Dus zeg ik tegen allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Het lukt me voor geen meter. Bed in en uit. Nog niets gegeten. Komt wel. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen