annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-22 02h57

Antwoorden: 121 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

 

 

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder

met babbelen, tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

121 ANTWOORDEN 121
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Het is een schat 🥰 van een boef zeg maar heb er vandaag een hele grote wandeling meegemaakt en blij 😀 dat ze was . Zit ook heel graag buiten regen of geen regen ️ dat maakt haar niet uit . Ondertussen al heel w t gegroeid . Luisterde heel goed 👍. Binnenkort ga ik er mee naar de dierenarts samen met mijn broer hij moet van mij . Want mag niet aan zijn buik komen dus vind ik dat hij moet gaan en liefst zo rap mogelijk en anders maak ik zelf een afspraak.
Want maak me toch wat ongerust . Eet wel goed maar liever toch eens na kijken .


We zullen het wel horen 👂 hè  hoe het met @Josette is En met Douglas hoop ook snel eens iets te horen van haar . 

Nog een fijne nacht tegemoet straks ga ik mijn bed 🛌 in want was een gezonde bewogen dag 👋 

Groetjes iedereen en morgen gezond weer op en voor de zieken nog veel beterschap ❤️‍🩹.tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt ☘️

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Koffie ️ al gedronken en ontbijtje gemaakt met vers fruit 🍌 en yoghurt en gebakken broodjes uit de oven . Kan weer tegen een stootje.

De zon 🌞 is er al vroeg bij deze morgen . Zwerfvuil al in de straat opgeraapt en het was weer de moeite . Straks nog verder gaan met de bolderkar want te zwaar voor te dragen .

Voor de rest nog enkele kleine klusjes ten huize en dan zit de dag weder op .

Wens allen een fijne dag doei 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Net wakker dus nu aan de koffie en ff wakker worden. 

Het is de helft van de week weer dus gaan weer stilletjes naar het weekend toe. 

Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen nog een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hippie1727
Veteraan verkenner

Hallo iedereen, fijne maand november 😁

Floor1
Gewaardeerd verkenner

We kunnen al aftellen naar Kerstmis!!

Leden met de meeste pluimen