Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 102 antwoorden
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedeavond ,
@Josette Ben wat laat ⏰ vandaag drukke drukke dag gehad . Mijn moeke had een verschot in haar rug en kon vandaag niets doen . Dus heb ik gekookt en de afwas gedaan . En bezoek ontvangen.
Mijn vake geholpen want had ook veel hulp nodig .
@patrick2 Morgen weer een nieuwe week werken dag . Hopelijk is je stem al wat beter .
@Cdt24801 Wij hebben geen zon in Brabant bij mijn ouders gezien enkel gietende regen en af en toe geeft het eens gestopt . Heb dan vlug gebruik gemaakt om met de hond 🐕 Noa te wandelen 🚶. Toch in een vlaag 💨 terecht gekomen maar dat gaf me niet . 🐓 hok vers stro gelegd . Zodat ze lekker warm 🥵 hebben . Zo is de dag weer vlug voorbij .
Net gedaan bij mij thuis 🏠 de blaren opgekuist en nu chillen 😎 want wil niet dat de mannen van de vuilkar morgen op hun donder vallen . 🪤
Welterusten 😴 allemaal . En tot morgen gezond weer op .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette schreef:
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Op deze regenachtige zondag zal er niet veel
worden gedaan buiten.
Hier schijnt de zon volop, @Josette
Ben wel enkel buiten gekomen om de boodschappen te doen. Dat heb ik dan wel te voet gedaan. Duurt wat langer, maar het was toch mooi weer ... 😇