annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-22 02h57

Antwoorden: 121 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder

met babbelen, tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

121 ANTWOORDEN 121
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen
Ben ook al vroeg uit de veren 🪶 en heb mijn koffietje ook al binnen . Heel de nacht geregend en nog bezig. Dacht naar de plaatselijke markt te gaan bij mijn moeke en vake maar dat zit er dus niet in .
@patrick2 ik weet het hoor dat je twee dochters hebt een tik foutje van mij 😉 dat doen ze bij een gezwel altijd beter voorkomen dan genezen ❤️‍🩹. Hopelijk 🤞 is het niets ernstig 😔. Hou ons wel op de hoogte van je dochter Lucky. .
fijne dag 👋

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@patrick2 Goed dat je het op tijd gezien hebt van Lucky zijn gezwel en dat het daarmee opgelost is . Knuffel 🧸 hem maar eens extra .😉.

@Josette De hoest kan nog een tijdje duren en vermoeidheid ook ,doe het allebei maar rustig aan . Niet te veel in ene keer . Fijn te horen 👂 dat het goed komt met jullie . 
Gisteren heb ik in de voormiddag alle blaadjes opgekuist langs mijn huis 🏠 en had een hele korf . Nog een paar een keer als alle blaadjes gevallen zijn van de bomen 🌳 en dan van ik er ook mee klaar . 
Vandaag herstellingen naaien 🧵 en stikken. 
Korte wandeling maken. Boodschappen doen. En voor de rest rustig aan.

groet tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben net wakker dus nu aan de koffie natuurlijk en ff wakker worden. 

Straks boodschappen doen en dan voor de rest niks meer in de planning. 

Met Lucky gaat het goed de operatie is gelukt. Het gezwel gaat wel opgestuurd worden om te weten wat het nu daadwerkelijk is.  Stel dat het toch kwaadaardig is of iets dan zijn we toch op de hoogte. En alles wat hun betreft willen we gewoon weten punt.  En @Tinneke2 het is wel een zij , ik heb twee dochters 😉

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen 

Lichtjes aan het regenen vannacht en deze vroege morgen. Nu is het opgehouden . 

@Josette Een maand serieus ziek al ,gelukkig dat het al beter gaat met jou , brand zeker  nog een kaarsje  🕯️ nog voor jou en je ziet dat we je zeker niet vergeten . Hoe gaat het met Douglas? Duim voor jullie ☘️👍

Vandaag wat kleine klusjes doen. En aan mijn dierbaren een bezoekje brengen die het moeilijk hebben . 
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

Ben al opgestaan en nu aan de koffie en ff waker worden. 

Ben nu elke wat vroeg wakker ga ook vroeg slapen , heb dus zeker mij. uren slaap wel maar dan heb ik dit verlof ook iets aan mijn dag. Normaal werk ik de nachten en heb ik niks aan de dagen er tussen want dan slaap ik. Vandaar nu dus vroeg op maar ja dan wel vroeg slapen. 

Voor vandaag naar de dierenarts onze Lucky wordt geopereerd heeft een klein gezwel wat weg moet. Niks ernstigs is allemaal goed en weg halen vandaag en het is opgelost. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen