Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-22 02h57
Antwoorden: 121 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier verder
met babbelen, tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982
@patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@patrick2 Vandaag kan je rustig aan je verlof beginnen .
Zit al aan de koffie ☕️. Wakker geworden van het geblaf van de woef 🐕 heel vroeg in de morgen en al wat kleine klusjes gedaan .
voor de rest niet veel te vermelden
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Net opgestaan en nu ff wakker worden met een koffie.
@Tinneke2 ik ga zeker aan mijn verlof beginnen , ff niks doen en lekker rustig aan doen. Heb vanmorgen al doorgegeven aan mijn chauffeurs dat ik niet bereikbaar ga zijn dat ze het maar moeten regelen met mijn vervangende collega. Nu nog zien of ze zich er aan houden natuurlijk.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 Hebt groot gelijk hopelijk zullen ze er zich aan houden . 😉Niet opnemen hè als ze bellen .😅
Heb vandaag veel gedaan . Heb me ingeschreven voor een een dagje aquarel schilderen binnenkort wel op een Zondag en moest wel al mijn gerief daar in de winkel kopen.
Dus dat is ook al gedaan . Zal les krijgen door een zeer leuke aquarel bekwame man 👨 en weer wat bijleren . Nieuwe technieken . Altijd meegenomen en de prijs viel echt mee .
Nu uitrusten net gedaan met koken en eten alles weer netjes in orde . De rest is voor een andere dag . Nu te moe 😴.
Alles niet in ene keer . Fijne avond . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette Blij u nog eens te horen 👂, doe het rustig aan we begrijpen dat het niet van een leien dakje gaat. Komt wel in orde . Stilletjes aan.
Nog veel sterkte voor je genezing.❤️🩹
@patrick2 Je kan al aftellen naar je verlof nog eentje te gaan en dan is het zover .
Vannacht was het ook volle maan 🌕 en ook niet zo goed geslapen 🛌 . Wat oefenen want straks een filmpje laten opnemen met een 🎥 ploeg ben best wat zenuwachtig.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt