annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-22 02h57

Antwoorden: 121 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

 

 

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier verder

met babbelen, tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/m-p/134553#M16982

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

121 ANTWOORDEN 121
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.

Midden van de week.

@Tinneke2 je bent weer druk bezig.

Jeetje, nu heeft hij een verdikking daar waar de pacemaker gezet is,

mag hij nog niet terug naar huis. Niet te hopen dat het een ontsteking is.

Fijne woensdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette Hoop mee met je dat het idd geen ontsteking is jeetje. Komt wel in orde moed houden ! 

@Tinneke2 je bent weer te druk bezig hé dat weet je toch. Denk ook eens aan jou gezondheid...

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Ik denk zeker aan mijn gezondheid . Rust en neem genoeg pauzes . Moet mij bezig houden want anders denk 🤔 ik teveel na . Als je alleen bent en nooit eens bezoek krijgt is het triestig hoor . 
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers,

goedenavond,

ziezo de dag zit er weer eens op . Het was me het dagje , regen ️ ,wind en het is nog niet gedaan . 
Voor vandaag stop ik er mee , ben met de grote kuis bezig en belangen nog niet gedaan ,want en mens zijn leven toch allemaal verzamelend jeetje 😰. Dus de grove borstel er maar eens goed in . 
Theetje drinken en dan slapen gaan .

Welterusten iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 
@Josette Goed dat alles top verlopen is dat is dan alweer van de baan . Kan je gerust zijn nu. 
Heb eens uit geslapen 🛌. Want had het nodig . Gisteren wat migraine en nu weer beter . 
Fijne dag verder groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen