annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 103 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
103 ANTWOORDEN 103
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  Stefaan hier nu ook. 

De screens naar beneden moeten doen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

Niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette Vannacht wat beter geslapen 🛌 wel 3 keer wakker geworden maar terug in slaap gevallen. 
@patrick2  Ben nog niet zolang op wat langer geslapen 🛌. Ben de laatste tijd niet zo goed . Dus ga ik vroeg in bed 🛌 en slaap 😴 ik wat langer . Hou mij ook rustig . 
Vandaag juist de was 🧺 en de plas doen zoals elk weekend. En naar de winkel 🏬. Voor de rest zie ik wel verder . Ik luister naar mijn lichaam .
fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 dat is een keer meer dan de deze maar was wel al op om 4.30 uur.

@patrick2 geniet van je vrije dag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Amai dat is vroeg , dan heb ik wel eens op gestaan maar ben er terug ingekropen . Dat is me veel te vroeg en ik mag dan nog geen lawaai maken , want de muren zijn veel te dun . En kom nu zo goed met mijn buurvrouw overeen . Wil dat echt zo houden . We praten weer goed met elkaar . Want heb daar heel veel verdriet over gehad. En ben nu zeer blij dat alles in orde is .☺️

Heb me toch weer laten gaan in de winkel . Heb me een mooi bloesje voor de feestdagen gekocht dat perfect onder mijn kleedje past . Mijn kleding heb ik dus al . Ben dus ruimschoots op tijd .

Nu begin ik aan de kaartjes . Maak ze uiteraard weer zelf. Ook voor de feesttafel geeft mijn 2 zusjes gevraagd voor er te maken . Dus heb mijn werk . 

Fijne d g iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen