annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 140 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder in een zuiver cafeetje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/td-p/168965

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

140 ANTWOORDEN 140
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere , 

Goedemorgen ,

@Josette Eindelijk voel ik mij weer beter . En toch ietsje beter geslapen 🛌.Niet heel de nacht door geslapen 🛌.Maar toch enkele uurtjes .

@patrick2 Ben al vroeg aan de koffie ️ en ontbijt 🍳 is al veroverd eitje met spek 🥓 en broodje geroosterd.  Straks een warm douche 🧼 nu is de badkamer nog aan het opwarmen. 
@Cdt24801 Vandaag ga ik eens weer bij mijn ouders  na 14 dagen . De poetshulp is ook terug en dan kan ik haar het kaartje af geven voor haar overleden broer . 👨, dat ik zelfgemaakt heb en eigen tekst .

we gaan eens naar de tuindecoratie winkel .Waar ze ook mooie snuisterijen en kleding verkopen en uiteraard 🎅 gerief . Maar we wachten tot de goede Sint is geweest .

Mijn schoentje staat klaar bij mijn Moeke kreeg als kind weinig 🤏 of niets .

@fregilcy  nog altijd niet van gedacht veranderd om terug te komen ? We missen je verhalen .Je weet dat je altijd welkom bent . Dat willen we allemaal.

Voor velen staat vanavond het weekend voor de deur 🚪 einde van een werkweek. Fijne dag . Groetjes tinneke ook voor wie er niet is . wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 Fijn te lezen dat je, je toch al iets beter voelt!

Dat is al vroeg dat je schoen klaar staat. 🤣

Ik zet het hele jaar door mijn schoenen aan de deur als we binnenkomen.

Ik vind het ook spijtig dan @fregilcy niet meer komt!

Fijne avond, ik ga luisteren naar de samenzang voor Luc De Vos.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  😂😂😂😂Beter te vroeg dan te laat he . Je weet maar nooit wat er in zit .😉.

Ja ik vind het echt jammer dat hij er niet meer is @fregilcy . Maar denk 🤔 nu echt dat we ons best gedaan hebben . Een warme oproep meer kunnen we voor  hem niet doen . Hoop dat hij het leest . En misschien 🤔 veranderd dat zijn gedachten 💭 dat er mensen zijn die hem wel steunen . Bij deze @fregilcy dit is voor jou 

IMG_1061.jpeg

@patrick2 Voor jou ook alvast een fijne Vrijdag avond .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je naait meer kwijt.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  😂😂😂😂Beter te vroeg dan te laat he . Je weet maar nooit wat er in zit .😉.

Ja ik vind het echt jammer dat hij er niet meer is @fregilcy . Maar denk 🤔 nu echt dat we ons best gedaan hebben . Een warme oproep meer kunnen we voor  hem niet doen . Hoop dat hij het leest . En misschien 🤔 veranderd dat zijn gedachten 💭 dat er mensen zijn die hem wel steunen . Bij deze @fregilcy dit is voor jou 

IMG_1061.jpeg

 om je te troosten.🧸

@patrick2 Voor jou ook alvast een fijne Vrijdag avond .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je naait meer kwijt.

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

De laatste werkdag van deze week voor velen onder ons.

Maak er een fijne vrijdag van.

Leden met de meeste pluimen