Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-24 04h44
Antwoorden: 140 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder in een zuiver cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/td-p/168965
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere ,
Goedemorgen ,
@Josette Eindelijk voel ik mij weer beter . En toch ietsje beter geslapen 🛌.Niet heel de nacht door geslapen 🛌.Maar toch enkele uurtjes .
@patrick2 Ben al vroeg aan de koffie ☕️ en ontbijt 🍳 is al veroverd eitje met spek 🥓 en broodje geroosterd. Straks een warm douche 🧼 nu is de badkamer nog aan het opwarmen.
@Cdt24801 Vandaag ga ik eens weer bij mijn ouders na 14 dagen . De poetshulp is ook terug en dan kan ik haar het kaartje af geven voor haar overleden broer . 👨, dat ik zelfgemaakt heb en eigen tekst .
we gaan eens naar de tuindecoratie winkel .Waar ze ook mooie snuisterijen en kleding verkopen en uiteraard 🎅 gerief . Maar we wachten tot de goede Sint is geweest .
Mijn schoentje staat klaar bij mijn Moeke kreeg als kind weinig 🤏 of niets .
@fregilcy nog altijd niet van gedacht veranderd om terug te komen ? We missen je verhalen .Je weet dat je altijd welkom bent . Dat willen we allemaal.
Voor velen staat vanavond het weekend voor de deur 🚪 einde van een werkweek. Fijne dag . Groetjes tinneke ook voor wie er niet is . wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 Fijn te lezen dat je, je toch al iets beter voelt!
Dat is al vroeg dat je schoen klaar staat. 🤣
Ik zet het hele jaar door mijn schoenen aan de deur als we binnenkomen.
Ik vind het ook spijtig dan @fregilcy niet meer komt!
Fijne avond, ik ga luisteren naar de samenzang voor Luc De Vos.
@Josette 😂😂😂😂Beter te vroeg dan te laat he . Je weet maar nooit wat er in zit .😉.
Ja ik vind het echt jammer dat hij er niet meer is @fregilcy . Maar denk 🤔 nu echt dat we ons best gedaan hebben . Een warme oproep meer kunnen we voor hem niet doen . Hoop dat hij het leest . En misschien 🤔 veranderd dat zijn gedachten 💭 dat er mensen zijn die hem wel steunen . Bij deze @fregilcy dit is voor jou
@patrick2 Voor jou ook alvast een fijne Vrijdag avond .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je naait meer kwijt.
@Josette 😂😂😂😂Beter te vroeg dan te laat he . Je weet maar nooit wat er in zit .😉.
Ja ik vind het echt jammer dat hij er niet meer is @fregilcy . Maar denk 🤔 nu echt dat we ons best gedaan hebben . Een warme oproep meer kunnen we voor hem niet doen . Hoop dat hij het leest . En misschien 🤔 veranderd dat zijn gedachten 💭 dat er mensen zijn die hem wel steunen . Bij deze @fregilcy dit is voor jou
om je te troosten.🧸
@patrick2 Voor jou ook alvast een fijne Vrijdag avond .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je naait meer kwijt.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
De laatste werkdag van deze week voor velen onder ons.
Maak er een fijne vrijdag van.