annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand november.

Topic gestart op: 01-11-24 04h44

Antwoorden: 118 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand november.

Nov.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
118 ANTWOORDEN 118
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 

Deze week sowieso nog thuis. 

Heb bloed getrokken en vanavond weten we de uitslag. Heb speciale pillen gehad voor de koppijn da zijn pillen met cortisone er in. Ook nog andere medicatie gehad om weer aan te sterken. 

Voor de rest deze week rust en rust en nog eens rust om echt weer op krachten te komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 pfff dat is niet niks, zware medicijnen.

Syerkte.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Zo een straffe boel nog niet eerder gehad. Van elke pil die ik heb , drie doosjes verschillend totaal , mag ik maar bepaalde gedoseerde hoeveelheden hebben. 

Hopelijk is dit de laatste week en ben ik beter eind deze week want dit is niks. 

Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Jeetje 😰 Dat zijn veel medicijnen 💊,maar als het moet moet het . Pas toch maar op dat je er nu ook nog geen maagpijn van krijgt . Op tijd zeggen tegen je huisarts hè .
En het is inderdaad niet niks zoals je zegt zit echt met je in . Ik duim alvast dat het binnen een paar dagen beter zal gaan echt uit de grond van mijn hart 💝
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Dat is iets wat ik ook erg raar vind. Probeer zo veel mogelijk te eten met die vitamines in maar toch te kort en nee ik lig dan wel niet in de zon te bakken. Jammer genoeg nee de corona is nog niet geheel weg vandaar de ernstige koppijn , die anders niet te verklaren is en niet zo maar weg gaat met de zwaarste paracetamol. 

Ook gisteren erg duizelig geweest net als de eerste keer en mijn stem nog niet terug. Ook een bepaalde druk die ik voel in mijn oren is niet normaal. 

@Tinneke2 Die medicatie is erg zwaar en mijn dokter wist het want ik heb zelfs een speciaal medicatie om deze klachten voor de maag tegen te gaan dus die medicatie kreeg ik er op de koop toe bij. 

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen