Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-22 05h27
Antwoorden: 130 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier verder in een zuivere babbelhoek,
nu nog vrij van corona. Ook die cijfers gaan weer naar omhoog.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/131202#M16664
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere medelezers
Goedemorgen,
@Josette fijn te lezen dat Douglas geen last geeft voor de mom net van zijn prik en hopelijk @Cdt24801 heb je er ook geen last van . @patrick2 Fijn weekend
Voor de rest niet veel te vertellen fijne regenachtig dag verder groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik heb er, net als bij de vorige drie spuitjes, totaal geen last van gehad.
Straffer nog, die vraag werd mij ook gesteld door het medisch personeel aanwezig, en omdat ik bij geen enkel van de drie vorige spuiten last heb gehad en ook geen covid met zware symptomen (wel eentje zo goed als zonder symptomen) heb gehad moest ik nu geen kwartiertje uitzweten, ik mocht meteen vertrekken...
@patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 en alle andere medelezers
Goedemorgen,
fris en fruitig en koffie ☕️ gedronken en vertrekken naar de kapper 💇♀️.
@Josette @Ook mijn uitnodiging gekregen maandag online voor nog een boosterprik maar wacht nog even voor de winter gaat beginnen kom nu toch niet buiten en ga pas tegen eind oktober .
@patrick2 laatste dag zat er d n gisteren weer op je kan het weekend tegemoet gaan . Hoe is het met je puzzel 🧩. ..
voor de rest niet veel te vertellen voel me nog niet zo best door al de toestanden maar ,gisteren wel bij mijn ouders geweest en vinden het ook heel erg voor mij . Dat ze zo iets doen met mij . Zelfs mijn zusje vind het erg . We hebben al een oplossing gevonden en hopelijk komt in orde .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt