annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september.

Topic gestart op: 01-09-22 05h27

Antwoorden: 130 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september.

OPGELOST

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Sept.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder in een zuivere babbelhoek,

nu nog vrij van corona. Ook die cijfers gaan weer naar omhoog.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/131202#M16664

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

130 ANTWOORDEN 130
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Heb wel regen gezien en gehad maar zo heftig bij mij op het werk nu ook niet @Josette . Het is zelfs tussendoor nog ff droog geweest een paar keer. Dus zal wel heel plaatselijk geweest zijn. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Cdt24801  en @patrick2  ook aan

de andere binnenkomers of meelezers.

Amai zeg wat een regen vanaf half 3 vannacht niet normaal.

Hopelijk nergens schade.

Fijne dinsdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Cdt24801  en @patrick2  ook aan

de andere binnenkomers of meelezers.

@Cdt24801 fijn dat te lezen, wij ook fijn gefietst maar dan in de vroege morgen.

Fijne maandag iedereen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag. 

De kop is er weer af deze week 🙂 

@Cdt24801 fijn dat je genoten hebt hopelijk kun je nog eens gaan maar de vooruitzichten zien er niet best uit helaas. 

@Josette fijn dat je nog ff bent gaan fietsen ze bevallen heel goed. 

Voor de rest zeg ik allen nog een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

Ben al volop aan het draaien voor het verrassing 🍾 van mijn nichtje ,ze slaapt ergens anders en weet van niets hebben we kunnen regelen met vriendinnen 👯‍♀️ van haar .

@patrick2 Weet het wel dat je dat zou doen ook een 🍞 bakken maar helaas te ver zoals je zegt 🧸.

Doe ook veel voor de buren maar wederzijds krijg ik de deur 🚪 tegen mijn neus 👃. Daarom dat ik zo triestig was verwijten naar mijn hoofd nu kan ik er over praten 🗣️. Er is gelukkig 🍀 niets van terecht gekomen want de persoon verwijt iedereen in onze straat dat ze zwerfvuil aan haar deur zetten . Politie 👮‍♀️ aan de deur 🚪 gekregen . Zei dat zwerfvuil  jagers  dat ook durven . Kon mijn oren 👂 niet geloven . Dan doe je het vuil aan de stoepen proper bij hun . Heb mijn les geleerd 🧐. Vanaf nu doe ik mijn stoep en van de oudere mensen die niet meer kunnen gaan . Heb een sanctie gehad . Heb niets tegen allochtonen maar ben uitgemaakt van de persoon van al wat lelijk was . 
Ondertussen geeft ze weer iemand beticht . Begrijp echt niet dat ze haar blijven geloven en hoe vlug dat ze telkens aan de deuren staan bij de mensen . Heb dagen binnen gebleven . En gehuild . 😢kon er niet over praten 🗣️ vertelde dat ik dit elke week deed . Hoop nu dat ze het door hebben dat ze niet de waarheid verteld . Want krijg er stilletjes aan genoeg van . 
Heb zelfs een Vriendinne en ze is allochtoon en we hebben heel veel plezier samen met haar 👯. We lachen nogal wat af . 
 En ook goede buurman achter mij we helpen elkaar heel veel . Verteld veel over zijn land en hoe hij zijn familie mist . Steun hem zoveel ik kan . En we begrijpen elkaar . 
Voor iedereen het zonnetje schijnt wordt een aangename fijne dag . Ga weer verder doen doei . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt ❤️

Leden met de meeste pluimen