annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september.

Topic gestart op: 01-09-22 05h27

Antwoorden: 130 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september.

OPGELOST

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Sept.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder in een zuivere babbelhoek,

nu nog vrij van corona. Ook die cijfers gaan weer naar omhoog.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/131202#M16664

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

130 ANTWOORDEN 130
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Bak er nog maar eentje bij voor mij 😉och je brengt mij op een idee 💡 mijn zus geeft er eentje staan een brood oven ga er haar morgen eens achter vragen zie haar eindelijk terug ze komt net van haar reis terug en ga na feestje bij haar net berichtje ontvangen . Mist me ook .ziek geweest op haar reis 🧳. Twee volle dagen . Gaat op en af . 😢

Je bent heel goed voor je buren dat is fijn 🥰. Dat je dat allemaal doet . Elkaar helpen . Was maar zo bij ons . 😢
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Cdt24801  en @patrick2  ook aan

de andere binnenkomers of meelezers.

@Tinneke2 @Cdt24801 bedankt hebben al een klein toerke gedaan gisteren,

had beetje schrik ervan, maar is goed meegevallen toch weer alles een beetje anders.

Maar was te voelen dat de mijne versleten was.

Het worden hele harde tijden, dan ook nog eens een opstoot van Corona

hier is het al begonnen in een rusthuis. Dus goed oppassen.

Fijne zaterdag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers

Goedenavond,

Vandaag ben ik zeer laat , maar wel al heel vroeg uit de veren 🪶.
De verwarming is in orde allee betreft de boiler gepoetst van binnen door herkende verwarming onderhoudsman met keuringsbewijs . Want dat hebben we telkens nodig om de twee jaar . Mocht er brand 🔥 uitbreken . Hebben ze het bewijs en ligt het veilig weg dubbel op verschillende plaatsen .

😉Alleen nog de iets aan de boiler een stukje bij zetten . En de verwarming in de slaapkamer ook een nieuw stuk want als ik ze beneden aan zet , ook al staat ze af wordt het bloed 🩸 heet . Binnenwerk is stuk vandaar een kleine reparatie. Komt goed tegen dat het koud wordt.

@Josette proficiat met je nieuwe aankoop . Veel rijplezier met Douglas de komende dagen en weken , maanden . Zeer gegund . Je hebt genoeg binnen moeten zitten . 
 
@patrick2 fijn weekend en geniet 😉 van het weer of misschien jezelf eens verwennen samen een terrasje met je vriend . Wie weet ☺️😉

@Cdt24801 @Cdt24801 ook voor jou een heel fijn weekend . 

Alle anderen geniet , ook al zijn er weer harde tijden .Het is niet gemakkelijk , steun elkaar , help elkaar alle beetjes helpen .Maak een praatje Geef wat je niet nodig hebt  aan  mensen die het nodig hebben . . Help mensen met honger er zijn er hier misschien naast je deur 🚪 . Maak hen blij help mee . Geef warmte . 🙏🔥😘, veel liefs .

Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Zoals je ziet ben ik al wakker maar ja het is dan ook weer weekend. 

Voor de rest nog geen idee wat te doen vandaag dus we gaan zien , voor nu aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Cdt24801  en @patrick2  ook aan

de andere binnenkomers of meelezers.

We zijn geslaagd, onze anderen waren 8 jaar, maar zagen er

nog heel goed uit. Met die batterijen weet je het nooit hé.

De fietsen worden € 300 duurder in november! 

Douglas nu ook een damesfiets ja ouder worden is niet zo fijn.

Fijne vrijdag en @patrick2 fijn weekend.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen