Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-19 17h07
Antwoorden: 13 antwoorden
Over het algemeen mogen we niet klagen over het bereik van Orange. In de tijd dat Telenet nog samen met Mobistar op dezelfde masten zaten was het bereik heel slecht niet enkel mobistar maar ook voor telenet. Sinds de samenwerking ervan stop gezet is heeft Orange weer zijn eigen volledige mast tot hun beschikking. Hierdoor wordt het bereik ook weer vele malen groter en beter.
Ik hoop dat die trend ook snel word verder gezet. Ik zit momenteel in Portugal 🇵🇹🇵🇹 en hier gaat het ✳️✳️5G✳️✳️ super netwerk van start... ✔️ Check
Ik ben alvast enthousiast... Ik heb hier in Portugal 🇵🇹 in een winkel de LG V50 thinQ kunnen testen op een fictief ✳️✳️5G✳️✳️ netwerk en geloof mij vrij.... Dat is gewoon onnoemelijk snel 🚄🚄🚄
Het is misschien wel supersnel die 5G, maar het is blijkbaar toch niet zo ongevaarlijk: je ziet het niet, je hoort het niet, je ruikt het niet, je proeft het niet en je voelt het niet (onmiddellijk), maar ... lees dit maar eens.