Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-21 05h33
Antwoorden: 100 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
We beginnen aan de laatste dagen van dit jaar.
Allen fijne feestdagen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zo even overuren gemaakt.
@Cdt24801 je kan hier verder komen ..... tralalala.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-januari/m-p/115338#M14588
Ook voor de anderen gaan we daar verder om te babbelen, klik op de link tot daar!
Goedemorgen iedereen.
Het is weer woensdag dus de week is weer doormidden. Vandaag en morgen nog werken dan is het weekend.
Voor nu aan iedereen een fijne dag.
Goedenavond allen,
Hier is het al de hele dag aan het regenen. Niet leuk, maar toch geef ik hier de voorkeur aan boven vriezen en gladheid. Dat de sneeuw maar in de bergen valt voor de skifanaten, hier hoeft dat niet ... 😁
Een goede nachtrust gewenst en niet vergeten, morgen is het woensdag ...
@Cdt24801 Ben ook geen sneeuw ⛄️ fanaat . Regen is nu minder bij ons op enkele druppels na . Toch ook liever regen dan gladde wegen.
Hier geeft het wel vannacht gewaaid takken liggen langs alle kanten deze morgen al opgeruimd . Nu is het beter vlieg niet weg zoals gisteren jeetje wat was dat voor een weer . 🤣 Fijne dag verder groetjes tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous
@MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP @david41 …
en alle nieuwe binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
Vandaag zoals je ziet heb ik langer geslapen Hier weer goed aan het regenen. Vandaag mijn zusje haar haren voor de laatste keer verven . Want daarna zal het een tijdje niet meer kunnen aangezien haar haartjes zullen uitvallen van de chemotherapie. . Wordt een harde strijd na de feesten want dan wordt ze geopereerd en begint het vechten voor haar . Ze zal er komen met kracht en veel geduld . We staan klaar voor haar . Ziet het positief in en wij ook . Zal veel hulp krijgen van mij .
iedereen een fijne werkdag voor allen die moeten werken gaan . Voor de thuisblijvers maak het u gemakkelijk en relax . Groetjes tinneke2
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Iedereen een goedemorgen.
Hier ook de kasten bijgevuld.
Fijne dag.