annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Duitse zenders

Topic gestart op: 16-08-20 02h07

Antwoorden: 8 antwoorden

Danny_VdV_
Gewaardeerd verkenner

Duitse zenders

OPGELOST

Spijtig dat ik hier in Brasschaat enkel twee Duitstalige zenders kan ontvangen anders was ik reeds lang klant geweest.

In de hoop dat iemand van Orange zelf dit leest en dat daar in toekomst iets aangedaan kan worden, moet toch niet zo moeilijk zijn....

Met vriendelijke groet,

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Danny_VdV_ goedemorgen,

je kan hier eens gaan lezen als je zin hebt.

Is een heel topic erover waarin veel beschreven staat waarom niet.

Klik maar op de blauwe hier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Danny_VdV_
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  volgens Orange hebben ze negen Duitse zenders, enkel niet in mijn regio en ook niet in die van u blijkbaar. Zal meer naar de Duitse grens toe zijn dat deze te ontvangen zijn (Elsenborn, Malmedy enz...)

Men vergeet dat er duizende militairen in Duistland gestationeerd waren alsook hun kinderen, ik ben een kind van een militair en was trouwens ook militair in Duitsland. 😊

Ben dus met deze zenders opgegroeid, en deze zijn voor mij wel belangrijk.

Als klant zijnde bij Telenet beschik ik over vijf zenders  wat voor mij voldoende is. Bij deze ook @Herihor geantwoord 😉

Alvast bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Danny

 

Verdure
Ervaren verkenner

@patrick2 

Vanuit België Kunnen we niet op streaming kijken.

Alleen in Duitsland is het mogelijk ☹️

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Verdure  de site die ik bedoelde heeft gewerkt maar ook niet meer heb ik net gezien. Daarom dat ik zo zeker was maar ja uitzend rechten stoppen tegenwoordig. Maar je kan ze wel vanuit nederland bekijken wel jammer voor de liefhebbers. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Danny_VdV_ goedemorgen,

je kan hier eens gaan lezen als je zin hebt.

Is een heel topic erover waarin veel beschreven staat waarom niet.

Klik maar op de blauwe hier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen