Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-18 23h54
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Ik zie in de profielen van de moderators dat zij een badge "Cheeeese" verdiend hebben door een eigen profielfoto te plaatsen.
Ik stel echter vast dat het voor ons, gewone leden, niet mogelijk is om zoiets te doen: wij kunnen enkel kiezen uit de lijst die ons voorgeschoteld wordt.
Nu gaat het mij niet om die badge, maar wel om het feit dat wij geen eigen profielfoto kunnen uploaden. Om ongepaste foto's / tekeningen te vermijden volstaat het toch om de ingevoerde foto / tekening voorafgaandelijk te onderwerpen aan de goedkeuring van een moderator, waarom moet dat gewoonweg voor iedereen onmogelijk/verboden zijn?
Zou het tot de mogelijkheden behoren om ons dat in de toekomst mogelijk te laten?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Tussen ons gezegd en gezwegen, het is een kwestie van rank en je bent niet zover! 😉
Maar je bent er bijna!! Klaar om je glimlach te delen met de Tribe-stam? 😉
Groetjes
Candice
't is een kwestie van rank en dan voorzien ze een manier om dit te omzeilen 🤔
@AssiaA omzeilen was wat sterk uitgedrukt, het ging over "tinne" die plots een profielfoto had bij haar eerste berichten.
Maar het klopt wel: als Tribe de voorwaarde stelt om minstens aspirant genezer te zijn om een eigen avatar te kunnen plaatsen, maar als recruut scout kun je toch een eigen avatar plaatsen doordat je uw facebook profiel gebruikt, dan is dat wel degelijk iets omzeilen hé
Het is natuurlijk niet illegaal, de gebruiker (Tinne in dit geval) heeft (per toeval waarschijnlijk, niet opzettelijk aan die avatar gedacht) heeft een glitch in de code van het forum ontdekt. Andere gebruikers die het gevolgd hebben kunnen dat nu natuurlijk WEL met opzet zo gaan doen. Maar ook dat is niet illegaal hé