annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een persoonlijke mail sturen naar de Tribers

Topic gestart op: 15-08-20 16h16

Antwoorden: 1 antwoord

patrick2
Wijze
Wijze

Een persoonlijke mail sturen naar de Tribers

Zoals vele Tribers hier weten , en zeker de ervaren Tribers , kan je een persoonlijke mail sturen naar betreffend persoon die lid is op de Tribe. Je kan dan bijvoorbeeld met die persoon informatie uitwisselen die persoonlijk bedoeld is of eens een babbeltje maken als je daar behoefte aan hebt. Ook de ervaren Tribers kunnen met elkaar bepaalde dingen uitwisselen die niet voor andere Tribers bedoeld zijn en wat niet in het algemeen op de Tribe moet / mag / kan staan. 

Echter merk ik en andere ook dat er mensen zijn die een post maken voor op de Tribe en daarna ook nog eens de vraag persoonlijk naar andere Tribers verstuurd via die persoonlijke email. Eigenlijk heet het spammen maar dat wil ik niet benadrukken. Want ik zie het niet als spam ik zie het als ik wil een antwoord en een oplossing. 

Dit is echter nergens voor nodig want je vraag kan dus perfect gepost worden , je kan andere Tribers helpen met je oplossing. Daarbij is het dus ook dat misschien vele het antwoord niet weten of je niet kunnen helpen en dan blijf je dus met je antwoord of oplossing zitten. Dus posten op de Tribe en daarna een persoonlijke mail sturen gaat niet sneller zijn met een oplossing. Want stel dat iemand jou dan die oplossing wel aanreikt dan komt die oplossing ook niet in het algemeen op de Tribe te staan. En op die manier helpen we andere Tribers niet waar het hier wel voor bedoeld is. 

Daarom wil ik toch even mee geven dat als je een probleem hebt wat perfect geplaatst kan worden op de Tribe zelf in het algemeen doet dat doen gewoon en stuur je vraag niet nog eens in een persoonlijke mail door naar andere Tribers. Wij , de sjamanen en de andere die al een hogere rang hebben , wij zijn geen medewerkers van Orange maar ook gewoon klant. Dus wij lossen de vraag niet sneller op en lossen de vraag ook niet beter op en hebben ook geen systemen van Orange waar we gebruik van maken en of kunnen maken. 

Wil er wel bij vermelden dat je altijd iemand een persoonlijke mail kan en mag versturen maar dan is het in het kader van het  bovenstaande dat je iets persoonlijk wil vermelden wat niet gepost kan en of mag worden. 

Moest je het doen omdat je niet weet hoe je een topic kan opstarten heb je hier nog eens de link waarin duidelijk beschreven staat hoe je een topic kan opstarten. 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/6724...

Daarbij ook nog even een kleine vermelding : vele denken misschien dat we een klantendienst zijn of een vervanging van de klantendienst maar ook dat is niet zo. Er bestaat nog altijd een klantendienst bij Orange en het Webcare team dus dat zijn de medewerkers bij Orange die alles regelen. De Tribe in het algemeen is gewoon een aanvulling waar de klantendienst je niet mee kan helpen of wat niet binnen Orange valt voor technische ondersteuning. Of als je andere vragen hebt die buiten Orange vallen. 

Wij proberen zoveel mogelijk te helpen hier zodat je niet altijd direct naar de klantendienst hoeft te bellen of het Webcare team moet inschakelen. De Tribe is gemaakt voor klanten en door klanten. 

 

Voor de rest veel Tribe plezier en lees plezier op de Tribe. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  mooi verwoord, als ze dat nu allemaal nog eens zouden willen

lezen zjn we weeral een stap verder. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen