annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een tekst van een ontevreden klant

Topic gestart op: 18-10-23 11h40

Antwoorden: 17 antwoorden

susamugur
Aspirant verkenner

Een tekst van een ontevreden klant

Beste

Op 15 september heb ik een pre-order reservering gemaakt voor 15 pro max en als afleverpunt Carrefour Lier Orange gekozen. Sinds ongeveer 5 weken heeft nog niemand gebeld voor de telefoon en in mijn telefoontjes zeiden ze dat ze de binnenkomende telefoons aan collega's of andere klanten gaven, hoewel ze zeiden dat ik de eerste klant was die de reservering maakte. Toen ik de klantenservice belde, zeiden ze dat ze er niets aan konden doen. Als jullie er niets aan kunnen doen, ben ik geen klant meer bij Orange!
Labels (3)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Josette
Wijze
Wijze

@susamugur 

https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Gsm-bestelling/m-p/150772

Inderdaad heeft het geen zin om

alles dubbel te posten. 

Zo los je het zeker niet op.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
susamugur
Aspirant verkenner

Als ik een andere oplossing had voor de onverantwoordelijkheid en het gebrek aan respect van Orange-medewerkers tegenover klanten, had ik het niet twee keer hierheen gestuurd.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Klanten bestoken is ook niet direct een oplossing, @susamugur 

Over and out

0 pluimen
susamugur
Aspirant verkenner

Klanten bestoken? Ik schreef opnieuw omdat er vandaag een nieuwe ontwikkeling was. Is dit niet een plek waar mensen hun problemen met Oranje delen? Of heb ik het mis? Als je je ongemakkelijk voelt, kun je mijn bericht negeren! Je hoeft niet te reageren. Ik laat mensen weten over de onverantwoordelijkheid van Orange.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@susamugur 

Je kan hier idd je ongenoegen uiten maar geeft het je een goed gevoel ? Enkel omdat wij maar reageren ?

Ik zie omwille van jou post geen klanten weg gaan bij Orange enkel ben je zelf veel tijd hier in aan het steken en je komt geen stap verder.

Verleden jaar en het jaar er voor en daar voor , dus met elke release van een nieuwe Iphone , komen dit soort topics. En uiteindelijk dien je gewoon te wachten zoals iedereen. En wat heb je nu gewonnen ? Niks totaal letterlijk niks enkel dat je zelf gefrustreerd bent , je probleem niet opgelost is en je niet naar die winkel terug gaat.

Beste is dat we gewoon geen reactie meer op geven en dat het klaar is om te blijven reageren. Want je probleem gaat totaal niet opgelost worden hier.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen