Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-10-23 11h40
Antwoorden: 17 antwoorden
https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Gsm-bestelling/m-p/150772
Inderdaad heeft het geen zin om
alles dubbel te posten.
Zo los je het zeker niet op.
Als ik een andere oplossing had voor de onverantwoordelijkheid en het gebrek aan respect van Orange-medewerkers tegenover klanten, had ik het niet twee keer hierheen gestuurd.
Klanten bestoken is ook niet direct een oplossing, @susamugur
Over and out
Klanten bestoken? Ik schreef opnieuw omdat er vandaag een nieuwe ontwikkeling was. Is dit niet een plek waar mensen hun problemen met Oranje delen? Of heb ik het mis? Als je je ongemakkelijk voelt, kun je mijn bericht negeren! Je hoeft niet te reageren. Ik laat mensen weten over de onverantwoordelijkheid van Orange.
Je kan hier idd je ongenoegen uiten maar geeft het je een goed gevoel ? Enkel omdat wij maar reageren ?
Ik zie omwille van jou post geen klanten weg gaan bij Orange enkel ben je zelf veel tijd hier in aan het steken en je komt geen stap verder.
Verleden jaar en het jaar er voor en daar voor , dus met elke release van een nieuwe Iphone , komen dit soort topics. En uiteindelijk dien je gewoon te wachten zoals iedereen. En wat heb je nu gewonnen ? Niks totaal letterlijk niks enkel dat je zelf gefrustreerd bent , je probleem niet opgelost is en je niet naar die winkel terug gaat.
Beste is dat we gewoon geen reactie meer op geven en dat het klaar is om te blijven reageren. Want je probleem gaat totaal niet opgelost worden hier.