Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-10-23 11h40
Antwoorden: 17 antwoorden
Nogmaals, door dit hier te delen, probeer ik te voorkomen dat Orange-klanten net zo'n slachtoffer worden als ik. Als ze op een spottende manier tegen je praten als je een probleem probeert op te lossen, doe je misschien niets, maar ik ben jou niet en als mij iets dwarszit, ga ik er tot het einde voor. Ik raad je aan gebruik te maken van je recht om na dit bericht niets meer over het onderwerp te schrijven.
Heb je toch al gepost https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Gsm-bestelling/m-p/150772
Meermaals posten zal er niks aan veranderen
Hier is ook niks aan te doen dat is heel simpel gezegd.
Er staan honderden pre orders uit en niet enkel bij Orange maar bij elke winkel en elke provider. Er is nergens voorraad te krijgen op dit moment en de leveringen gaan wel ff een tijd in beslag nemen.
Zij kunnen ook niet weten of je de eerste klant bent dat is niet zichtbaar voor niemand niet. je moet geluk hebben dat je bij de eerste bent die het op tijd geleverd kan krijgen.
Het ligt aan de stock maar vooral hoeveel toestellen kan Apple leveren. Als Orange er 1000 vraagt maar Apple kan er maar 400 leveren is de som niet moeilijk denk ik. En het is niet geweten of je bij de eerste 400 zit met je pre order. Dat is een gok en een geluk als dat zo is dan heb je jou toestel op tijd.
Mijn partner is speciaal naar een shop gegaan voor een toestel jammer maar helaas geen stock. De medewerker zei ook er komt geen stock voordat alle pre orders de deur uit zijn.
Als je via Apple besteld kun je jou toestel tussen 9 november en 16 november verwachten dus je moet niet vragen hoe lang dat is. En ik bekijk dit puur op basis van je gevraagde Iphone 15 pro Max die je besteld hebt en een eerdere leverdatum is er niet.