annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een tekst van een ontevreden klant

Topic gestart op: 18-10-23 11h40

Antwoorden: 17 antwoorden

susamugur
Aspirant verkenner

Een tekst van een ontevreden klant

Beste
 
Op 15 september heb ik een pre-order reservering gemaakt voor 15 pro max en als afleverpunt Carrefour Lier Orange gekozen. Sinds ongeveer 5 weken heeft nog niemand gebeld voor de telefoon en in mijn telefoontjes zeiden ze dat ze de binnenkomende telefoons aan collega's of andere klanten gaven, hoewel ze zeiden dat ik de eerste klant was die de reservering maakte. Toen ik de klantenservice belde, zeiden ze dat ze er niets aan konden doen. Als jullie er niets aan kunnen doen, ben ik geen klant meer bij Orange!
Labels (3)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
susamugur
Aspirant verkenner

Nogmaals, door dit hier te delen, probeer ik te voorkomen dat Orange-klanten net zo'n slachtoffer worden als ik. Als ze op een spottende manier tegen je praten als je een probleem probeert op te lossen, doe je misschien niets, maar ik ben jou niet en als mij iets dwarszit, ga ik er tot het einde voor. Ik raad je aan gebruik te maken van je recht om na dit bericht niets meer over het onderwerp te schrijven.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heb je toch al gepost https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Gsm-bestelling/m-p/150772

Meermaals posten zal er niks aan veranderen

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@susamugur 

Hier is ook niks aan te doen dat is heel simpel gezegd.

Er staan honderden pre orders uit en niet enkel bij Orange maar bij elke winkel en elke provider. Er is nergens voorraad te krijgen op dit moment en de leveringen gaan wel ff een tijd in beslag nemen.

Zij kunnen ook niet weten of je de eerste klant bent dat is niet zichtbaar voor niemand niet. je moet geluk hebben dat je bij de eerste bent die het op tijd geleverd kan krijgen.

Het ligt aan de stock maar vooral hoeveel toestellen kan Apple leveren. Als Orange er 1000 vraagt maar Apple kan er maar 400 leveren is de som niet moeilijk denk ik. En het is niet geweten of je bij de eerste 400 zit met je pre order. Dat is een gok en een geluk als dat zo is dan heb je jou toestel op tijd.

Mijn partner is speciaal naar een shop gegaan voor een toestel jammer maar helaas geen stock. De medewerker zei ook er komt geen stock voordat alle pre orders de deur uit zijn.

Als je via Apple besteld kun je jou toestel tussen 9 november en 16 november verwachten dus je moet niet vragen hoe lang dat is. En ik bekijk dit puur op basis van je gevraagde Iphone 15 pro Max die je besteld hebt en een eerdere leverdatum is er niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen