annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eleven Sports

Topic gestart op: 19-06-20 22h30

Antwoorden: 10 antwoorden

Robbe1
Gewaardeerd verkenner

Eleven Sports

OPGELOST

Zoals iedereen weet zit in Love Eleven Sports inbegrepen, nu heb ik een vraag kan je op één of andere manier inloggen op Eleven Sports via (account) orange?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Robbe

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Robbe1  mijn vermoeden is dat je daar gewoon een account kan aanmaken. Eleven Sports en Orange werken enkel samen in verband met de sport zenders. Dus je kan dan een eigen account maken maar niet vanuit Orange. Als je dat bedoeld tenminste. 

Of ik maak eruit op dat je bedoeld dat je een Orange account hebt en dat je daarmee kan inloggen. En dat je op die manier extra dingen of dergelijke kan krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

De Orange TV app heeft ons al meerdere keren teleurgesteld. Ze kunnen er zo veel meer uithalen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  dan zullen de zender makers hun rechten moeten geven. Het is niet dat Orange niet wil want die willen wel maar de zender makers willen niet en dat is jammer. Bij Telenet en Proximus is dat precies hetzelfde probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Hopelijk komen er snel wat verbeteringen!

patrick2
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  hopen mag altijd maar of het er van komt dat denk ik voorlopig niet. Want als ze willen hadden ze die uitzend rechten allang gegeven maar dat is dus niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Robbe1  mijn vermoeden is dat je daar gewoon een account kan aanmaken. Eleven Sports en Orange werken enkel samen in verband met de sport zenders. Dus je kan dan een eigen account maken maar niet vanuit Orange. Als je dat bedoeld tenminste. 

Of ik maak eruit op dat je bedoeld dat je een Orange account hebt en dat je daarmee kan inloggen. En dat je op die manier extra dingen of dergelijke kan krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen