Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-06-20 22h30
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zoals iedereen weet zit in Love Eleven Sports inbegrepen, nu heb ik een vraag kan je op één of andere manier inloggen op Eleven Sports via (account) orange?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Robbe
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Robbe1 mijn vermoeden is dat je daar gewoon een account kan aanmaken. Eleven Sports en Orange werken enkel samen in verband met de sport zenders. Dus je kan dan een eigen account maken maar niet vanuit Orange. Als je dat bedoeld tenminste.
Of ik maak eruit op dat je bedoeld dat je een Orange account hebt en dat je daarmee kan inloggen. En dat je op die manier extra dingen of dergelijke kan krijgen.
Maar als je een account maakt op Eleven Sports moet je betalen... Maar daarnet zag ik dat je eindelijk vanuit de orange app kan werken met de chromecast.
Ze zouden ook een apart Orange gedeelte kunnen maken op Eleven Sports dat je dan alles te zien krijgt op Eleven Sports zelf wat ingbegrepen zit in Orange Love.
Daarvoor wou ik een account op Eleven Sports om te kijken via chromecast.
Maar ik hoop dat er nog een optie komt om met je Orange account in te loggen op Eleven Sports.
Laten we hopen!
Bedankt voor het antwoord!